Er det samme avgifta over hele landet for å gifte seg i en annen kire enn den man sokner til? Hvillke andre utgifte i forbindelse med kira har man? (kirkeprogram, blomster, prest etc?)
Ja de fleste steder opererer med avgift Om man vil gifte seg i Nidarosdomen f.eks og man ikke sokner dit, så tror jeg at det var en del tusen.
I Bodin-kirka er det 500 kr tror jeg.
Hva er det dere tenker på da?
__________________ LindaSD og Victoria Emilie -04 Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
Hehe ok tenkte litt feil der ja.
Nidarosdomen skal ha 7675kr ser jeg. Men nå er jo den litt spesiell da... men ja 3-4000 kr må man kanskje regne med for en kirke kanskje?
__________________ LindaSD og Victoria Emilie -04 Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
Ja,det var derfor jeg spurte her,for å fnne ut blant de son har giftet seg i annen kire Kanskje det er billigere andre plasser i Bodø f.eks. Nidarosdomen er jo litt spesiell..
Skjønner. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt... holder dere særiøst på med bryllupsplaner?
Hihi nei det skjønner jeg. Men har ikke hørt noe daaaato da! Få høre sånn ca.iallefall? Neste måned? Neste år?
Ja, det er interne forskjeller både ut i fra kirke, sted og tid på året. Men den kirka dere sokner til er vel den dere bor nærmest? Men den vil dere ikke ha?