Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 12:35   #1
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.
Brudeoppsett på kort hår (bob)?

Er så mange fine bilder her inne av brudeoppsetting på langt hår, noen som har sett sider med bob klipp? Ala slik Fru Beckham hadde, litt lang forran og rimelig bratt i nakken? Hva gjør en da med håret i bryllupet? Forslag? Tiara, bøyle, klemmer, slør?
__________________
Klem fra
Ping
Mamma'n til
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06



Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 12:50   #2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 18
MP Rating: 0% (0)
thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.
Sv: Brudeoppsett på kort hår (bob)?

Hei!
Jeg er relativt fersk her, og vet ikke helt om jeg har kommet til riktig tråd.
Jeg har en del spørsmål angående brudekjolen min. Jeg bestilte den fra usa:
http://www.ellie-wedding-dress.com/255_07nwd158.html

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med den, jakka var for stor så jeg har bestilt en langarma blonde bolero i stedet. "problemet" er at kjolen er helt HVIT. Jeg er litt mørk og klarer å bære den, men brudepikene er stort sett lyse og hadde helt sikkert sett bedre ut i fargen ivory. Blir det totalt kræsj? samboeren min har tenkt til å ha på seg denne: http://www.abelone.no/component/prod...ategory_id,38/

Det jeg er redd for er om det blir for mange farger?
Noen som kan svare på mine spørsmål? Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på kjolen også.
Hilsen en litt stressa frøken

Angående bob, så synes jeg det er en veldig fin frisyre i seg selv som ikke trenger å gjøres så mye med. Jeg hadde heller fokusert på pynten rudt, smykker osv. En tiara hadde fort blitt sett ut som en hårbøyle når man har bob. hva med å krølle håret? Det skal jeg, ikke puddel hår, men fine bølger. Det bør nevnes at jeg har bob selv
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 20:51   #3
Supermedlem
 
litoja sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 772
MP Rating: 0% (0)
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.
Sv: Brudeoppsett på kort hår (bob)?

Jeg har forholdsvis kort hår, og hadde kun en enkel hårbøyle med perler i håret.

Slik så det ut:
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bryllpshår.jpg (43.9 KB, 8 visninger)
__________________


Post

Sist endret av litoja; 23-09-2008 kl 20:55.
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 14:17   #4
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.
Sv: Brudeoppsett på kort hår (bob)?

Sitat:
Opprinnelig postet av litoja Vis post
Jeg har forholdsvis kort hår, og hadde kun en enkel hårbøyle med perler i håret.

Slik så det ut:
Det var fint hvor fikk du tak i den, hvordan var den festet, grier ikkeå gå med slik vanlig hårbøyle som klemmer bak ørene, da får jeg hodepine med en gang...
__________________
Klem fra
Ping
Mamma'n til
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06



Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:10.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com