Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-07-2008, 21:16   #1
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 890
MP Rating: 0% (0)
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.
Sv: brudevals - sang?

Vi hadde sangen fra 3 nøtter til askepott, vi ;-)
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2008, 22:51   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,292
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi valgte å ikke valse, men å danse, og sangen vi dansa brudedansen til var "Nothing else matters" med Metallica og symfoniorkester.

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 22:33   #3
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,538
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Endelig har jeg funnet valsen

Den første høsten vår var vi sef stormende forelsket, og jeg leste til anatomi eksamen og han på sine eksamener og alle våre herlige stunder innimellom var det en sang som meget ofte sto på bak. Det var en av våre sanger! i dag sto den plutselig på søkelista da jeg googla noe. . og da tenkte jeg SELVFØLGELIG! det må jo være den!

Lift me- madrugada
Gammel 10-07-2008, 00:23   #4
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,344
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

kan man velge alle mulige sanger som vals sang? for da kan jeg kanskje puste lettet ut ? må det ikke være en to tre en to tre,tung lett lett tung lett lett :P

Dette aner jeg ikke noe om nei...ikke dette heller.

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 00:30   #5
Supermedlem

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,419
LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.LittLemen er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sommerfugl25 Vis post
kan man velge alle mulige sanger som vals sang? for da kan jeg kanskje puste lettet ut ? må det ikke være en to tre en to tre,tung lett lett tung lett lett :P

Du kan nok ikke velge hva som helst som vals, men du kan velge å danse noe annet enn vals
Tror det er en del som velger "brudedans" i stedet for "brudevals", og en del som dropper dansinga også.
Gammel 11-07-2008, 02:21   #6
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,962
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sommerfugl25 Vis post

Man kan danse engelsk vals til mange nydelige ballader. Husker ikke navnet på den vi hadde, men det var iallfall en ballade.
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:11.