Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 11:53   #1
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 808
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Dere som har vært gjester..

Vi skal i bryllup til gode venner og har så lyst til å finne på noe gøy til de i bryllupet.. Vi kan jo alltids lage tale eller sang men hadde lyst på noe mer spennende.. Noen som har gode råd?
Gammel 12-08-2008, 12:52   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Skien
Meldinger: 40
Blogginnlegg: 1
Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa Silisa
Sv: Dere som har vært gjester..

spørs hvor tøffe dere er.. noen venner av familien min gifta seg og da hadde noen venner avtalt med organisten i kirka om at han skulle late som han ikke kunne utgangssalmen. og da begynte en gjeng venner og spille på en haug med instrumenter (rasle egg osv) og sang utgangssang til brudeparet.

jeg syns det var en kjempe kul ting..
Silisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 13:47   #3
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,000
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var nettopp i bryllup der jentevennene til bruden sang en humoristisk sang om hvordan brudeparet møttes og forholdet så langt. Det var hysterisk morsomt..!!

Et sted i sangen var det snakk om at brudgommen hadde vært litt kylling, da spratt mannfolka til disse jentene opp (de satt fremdeles blant pulikum), og sang refrenget til fugledansen mens de danset til, før de datt ned igjen og jentene fortsatte.

Dere er tøffe om dere finner på noe "sprell", og det blir garantert satt veldig stor pris på. Denne forestillingen gjorde i alle fall dette bryllupet så mye morsommere, og satte virkelig tonen for feiringen videre!

Lykke til!!
Gammel 12-08-2008, 15:34   #4
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
!
Hvor har du fått tickeren din fra?
Silisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 15:42   #5
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,000
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Silisa Vis post
Hvor har du fått tickeren din fra?
Signaturen min er det ei god veninne som har laget! Den er laget av en font som du kan laste ned her, og så har hun vel tryllet litt i photoshop eller noe sånt vil jeg tro..

Det er forresten mange som spør om denne signaturen min..
Gammel 12-08-2008, 17:52   #6
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Den er kanskje litt oppbrukt, men "Hallelujah" er morsom å dikte tekst til, den er fin og "lett" å synge. Og dersom det skal spilles livemusikk til dansen, kan bandet helt sikkert backe dere på denne. Vi var en venninnegjeng som gjorde dette til en 30-åring; startet pent og pyntelig, og hadde masse snert og humor, før vi rundet av med litt alvor. Det var en kjempeslager, og jeg gjør det gjerne igjen.

Ellers kan dere lage en rap, men det kanskje vanskelig igjen?
Dersom brudeparet møttes på en spesiell måte, kan dere jo dramatisere denne?
Åh, at ikke jeg har venninner som skal gifte seg, sånt er så morsomt å planlegge!!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 17:58   #7
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,644
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Et sted i sangen var det snakk om at brudgommen hadde vært litt kylling, da spratt mannfolka til disse jentene opp (de satt fremdeles blant pulikum), og sang refrenget til fugledansen mens de danset til, før de datt ned igjen og jentene fortsatte.
Hysterisk morsomt!
Gammel 12-08-2008, 18:15   #8
Juniormedlem

Sitat:
Signaturen min er det ei god veninne som har laget! Den er laget av en font som du kan laste ned her, og så har hun vel tryllet litt i photoshop eller noe sånt vil jeg tro..

Det er forresten mange som spør om denne signaturen min..
da må jeg sjekke hva jeg får til syns bokstavene var så kule ville tegnet de over på ark og lagd navn skilt på romma til kidsa ser du. veldig fin kan du hilse venninnen din å si..
Svar

« klær | Kaka »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:48.