Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-05-2006, 20:24   #1
Medlem

Starlet sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 473
MP Rating: 0% (0)
Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.
dikt til brudepar

Kan noen hjelpe meg med et dikt til brudepar?

(01 & 03)
Starlet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-05-2006, 15:43   #2
Medlem

Capri sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 226
MP Rating: 100% (1)
Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.Capri har mye å være stolt av.
Sv: dikt til brudepar

Dette diktet skal jeg ha på kortet til min venninne som skal gifte seg i sommer. Har funnet det på nettet.

Wedding Poem

Today is a day you will always remember- the greatest in anyone’s life.
You’ll start off the day just two people in love and end it as husband and wife.

It’s a brand new beginning, the start of a journey, with moments to cherish and treasure.
And although there’ll be times when you both disagree, these will surely be outweighed by pleasure.

You’ll have heard many words of advice in the past, when the secrets of marriage were spoken, but now you know that the answers lie hidden inside, where the bond of true love lies unbroken.

So live happy forever as lovers and friends, it’s the dawn of a new life for you, as you stand there together with love in your eyes from the moment you whisper, “I do”.

And with luck, all your hopes, and your dreams can be real, may success find its way to your hearts.
Tomorrow can bring you the greatest of joys, but today is the day it all starts.
Capri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 08:59   #3
Medlem

Starlet sin avatar

Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.Starlet er et navn alle kjenner.

Vakkert!

Flere?

(01 & 03)
Starlet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 17:56   #4
Medlem

Stolt mamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 348
Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Starlet
Kan noen hjelpe meg med et dikt til brudepar?
Er du ute etter et kort eller et langt dikt?

å rydde leker mens barna er små er som å måke oppkjørselen mens det enda snør !
Stolt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 22:15   #5
Medlem

Starlet sin avatar

Et kort dikt

(01 & 03)
Gammel 19-05-2006, 16:48   #6
Medlem

Starlet sin avatar

*Dytter*

(01 & 03)
Gammel 19-05-2006, 17:19   #7
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Meldinger: 32,555
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette diktet, om å ha respekt for hverandre, synes jeg er nydelig.

Ord over grind.
Du går fram til mi inste grind
og eg går og fram til di.
Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Aldri trenge seg lenger fram,
var lova som gjaldt oss to.
Anten vi møttast titt eller sjeldan
var møtet tillit og ro.

Står du der ikkje ein dag eg kjem
fell det meg lett å snu
når eg har stått litt og sett mot huset
og tenkt på at der bur du.

Så lenge eg veit du vil kome i blant
som no over knastrande grus
og smile glad når du ser meg stå her,
skal eg ha ein heim i mitt hus.
(Haldis Moren Vesaas.)

Dette synes jeg også er flott. Kan man føle det slik, ikke bare som nygift, men etter et langt samliv, har man virkelig lykkes.

Haldis Moren Vesaas
FERDAMINNE FRÅ SOMMAREN 1985

Vi har fått rom i 2.etasje.
Da er det vel ingen vits
i å ta heisen?

Sei ikkje det.
Vi tar alltid heisen,
opp og ned.

Innestengd i den vesle boksen
blir vi med eitt
så inderleg to-eine
at vi alltid må kysse kvarandre
så snart heisen set seg i gang.

Korleis det er inni deg
den blunken det varer
veit eg ikkje.
Men inni meg boblar kvar gong
ei lite spenning:
Rekk vi det?

Rekk vi det før heisen stansar
og vi må ut?

Og jammen rekk vi det
gong etter gong.

Vi tar alltid heisen.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 17:23   #8
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,904
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Capri
Dette diktet skal jeg ha på kortet til min venninne som skal gifte seg i sommer. Har funnet det på nettet.

Wedding Poem

Today is a day you will always remember- the greatest in anyone’s life.
You’ll start off the day just two people in love and end it as husband and wife.

It’s a brand new beginning, the start of a journey, with moments to cherish and treasure.
And although there’ll be times when you both disagree, these will surely be outweighed by pleasure.

You’ll have heard many words of advice in the past, when the secrets of marriage were spoken, but now you know that the answers lie hidden inside, where the bond of true love lies unbroken.

So live happy forever as lovers and friends, it’s the dawn of a new life for you, as you stand there together with love in your eyes from the moment you whisper, “I do”.

And with luck, all your hopes, and your dreams can be real, may success find its way to your hearts.
Tomorrow can bring you the greatest of joys, but today is the day it all starts.
Nydelig
Gammel 19-05-2006, 23:04   #9
Medlem

Stolt mamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 348
Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.Stolt mamma er fantastisk mot andre.

”Kjærlighet begynner i et øyeblikk, vokser over tid, og varer i evighet.”

"Vil man at en ting skal vare
må man ikke gi, men spare.
Men om kjærlighet på jord
gjelder omvendt dette ord:
-Vil man den skal vare
må man gi og ikke spare."

Amor siktet, traff sitt mål
Brud og Brudgom, Deres skål!
Gid den pil som traff så hvasst,
alltid måtte sitte fast.

Må kjærligheten adderes
gledene multipliseres
sorgene subtraheres,
inntektene divideres
og verden formeres!

å rydde leker mens barna er små er som å måke oppkjørselen mens det enda snør !
Stolt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2006, 12:05   #10
Seniormedlem

*Mimmi* sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,845
*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.

Ett med litt humor:

"Ekteskapet går som fot over tilje,
når han får bestemme
og hun får sin vilje."

*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:20.