Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 10:52   #1
Medlem
 
anne83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 160
MP Rating: 0% (0)
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.
Gave til forlover

Noen tips til hva jeg kan gi min forlover?
__________________
Prinsessen født 20.09.05
08.08.08
anne83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 10:57   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,312
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gave til forlover

Er det vanlig?
Jeg ga ingenting til min og har ikke fått noe de to gangene jeg har vært forlover.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 12:41   #3
Seniormedlem
 
Jannis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,943
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: Gave til forlover

Må si meg enig med Mamma Rosa og si: Er det vanlig???

Jeg ga ikke gave til min forlover og har heller ikke fått gave de to gangene jeg har vært forlover, henholdsvis til en venninne og til min søster.
__________________
Mamma til gutt -95, gutt -98, gutt f/d -03 og jente -05

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 18:19   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 914
MP Rating: 0% (0)
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.
Sv: Gave til forlover

En god parfyme
En god deodorant parfyme
En bodylotion
Ett gavesett med skrubb, shower gel o.l fra Bodyshop foreksempel.
En bok om vennskap eller om noe annet som interesserer henne/han

hmm... kommer ikke på noe mer nå i farta...

jeg tror jeg kommer til å gi min forlover noe, syntes det kunne være koslig.. har aldri vært forlover selv til noen, så æ vet ikke korsen det vanligvis er.
__________________
snuppene 05 og 07

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 20:31   #5
Medlem
 
anne83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 160
MP Rating: 0% (0)
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.
Sv: Gave til forlover

Sitat:
Opprinnelig postet av Midnattsola Vis post
En god parfyme
En god deodorant parfyme
En bodylotion
Ett gavesett med skrubb, shower gel o.l fra Bodyshop foreksempel.
En bok om vennskap eller om noe annet som interesserer henne/han

hmm... kommer ikke på noe mer nå i farta...

jeg tror jeg kommer til å gi min forlover noe, syntes det kunne være koslig.. har aldri vært forlover selv til noen, så æ vet ikke korsen det vanligvis er.
Takk for mange gode tips
__________________
Prinsessen født 20.09.05
08.08.08
anne83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 01:57   #6
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,314
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gave til forlover

Jeg ga et kjede som hun skulle ha til kjolen Synes det var viktig at det var noe 'håndfast' som hun hadde med seg videre
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 09:28   #7
Supermedlem
 
kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Gave til forlover

Jeg gav henne et armebånd som hun fikk som passet til kjolen sin, og et par dager før bryllupet fikk hun hudpleie med massasje sammen med meg, en avslapning før den store dagen. Så skal jeg printe ut bilde av henne og meg og putte det i en ramme
__________________
Leo Alexander 09.05.05
09.08.08


kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 11:32   #8
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,171
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: Gave til forlover

Tror det er veldig forskjellig hva som er vanlig og ikke vanlig når det kommer til dette med gave til sin forlover..Noen vil jo gjerne gi en ting og da mener jeg du kan gi noe som du har lyst til..Spiller ingen rolle hva det er..

Kan være alt fra f.eks spabehandling, smykker, til at du betaler for frisørtimen, kjolen, et bilde fra fotografen, gavekort på noe interiør..
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com