Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2008, 23:11   #1
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,919
MP Rating: 0% (0)
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
"The greatest happiness of life ...

Vi gifter oss
08.august 2009

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
“The greatest happiness of life is the conviction that we are loved --
loved for ourselves, or rather, loved in spite of ourselves.”

08.08.09

Sist endret av J@nnickemor; 21-09-2008 kl 00:15.
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 23:52   #2
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "The greatest happiness of life ...

Så var det endelig vår tur!

Etter 7 års samboerskap med prøvelser på både på godt og vondt,
har vi endelig bestemt oss for å ta et steg videre i livet vi og!

Planleggingen er godt i gang alt.
Og vi har som smått begynt å få på plass noen av brikkene som må på plass for at bryllupsdagen skal bli en minnerik og uforglemmelig dag
~ akkurat på det viset som vi ønsker den!

Jeg er en vinglepetter til TUSEN!
Så det å få bestemt seg for alt er ikke bare bare skal jeg si ....
Min stakkar tilkommende (som er sånn ca under middels interrisert i hele planleggingen )
har allerede snart bitt av seg alle neglene i frustrasjon over min ubesluttsomhet Men, vi skal nok komme i mål!

Planleggingen er jo halve morroa!!
(etter min mening vel og merke..)

Vi har masser av tid på oss enda...

En godt gjemt pikedrøm siden man bare var 7 år er endelig klar for å bli virkelighet
- og det beste av alt; det er ikke en drøm lenger, nå er det virkelighet - og det føles helt riktig!

Jeg gleeeeder meg så til ALT!!!

Men mest, så gleder jeg meg til å få et JA, fra han jeg elsker aller høyest!
Og ikke minst få lov å si det tilbake!!

08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 00:08   #3
Pio
Seniormedlem

Pio sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,164
Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye.

Men det skal vel stå 09 i første innlegget.
Gammel 21-09-2008, 00:16   #4
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

jøye meg, her går det fort i svingene!!

Tusen takk, Pio!
08.08.09
Gammel 22-09-2008, 21:53   #5
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,694
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med bryllupsplanene

Lykke til med planleggingen videre
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 14:18   #6
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 14:32   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 18
thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.thesol er fantastisk mot andre.

Gratulerer!

Det blir spennende å følge med på deg også
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 18:12   #8
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Tusen takk damer!

Skal ta med en liten oppdatering på det som er i boks og med i tankene sålangt...

Kirke: Vielse kl 14.30 - hjemmplassen vår
Festlokale: Leier et stort og flott skyttarhus (biler kommer)
Gjeselista: 75 gjester til middag
Meny: Årets jakt er i gang, og et helt ELGslakt er bestilt!
Så til middag blir det nok Elgsteik og elgklarbonader med tilbehør.
En hel elg er mye mat, så nattmaten blir nok óg mest sannsynelig noa av elg...
- enten en "jegergryte" med elgkjøtt og ris, eller rett og slett noe smårettsmat.
Bryllupskake: En veninne av forloveren min kom i går å tilbydde seg å bake om vi ville.
Hun har dette som hobby, og lager aldeles nydelige og flotte kaker til rimelig penge!
Vi vurderer dette, da vi da kan få kaka akkurat som vi ønsker
Forlovere: Både jeg og mann har spurt våre utvalgte; og begge har svart JA
Brudepiker/svenner: 4 stk - Vår sønn (2 år), min bror (7 år) og døttrene til mannens forlover (6 og 9 år)
Brudekjole : Reiser til Tr.heim for å prøve neste uke
Jeg er ikke så opptatt av at det skal være siste skrik, så jeg håper jeg kan finne en fin kjole blandt det utgående 08-modellene som er på høstsalg nå
Brudepikekjoler: Min manns thailandske tante er en fantastisk sydame, så hun har fått i oppdrag å sy kjoler til jentene.
9 meter ekte thaisilke i fargen créme er kjøpt med fra thailand for snaue 300 kr og dette skal bli vakkre kjoler!!
Så nå må vi bare finne bilder av den stilen/kjolen vi vil at jentene skal ha,
så får jeg ta meg en tur opp til henne med det etterhvert.
Tar gjerne imot bildeforslag her

Så langt er vi kommet i planene.
Tar gjerne imot innspill og idéer!!
08.08.09

Sist endret av J@nnickemor; 28-09-2008 kl 19:34.
Gammel 28-09-2008, 19:49   #9
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Noen bilder fra festlokalet:

08.08.09
Gammel 28-09-2008, 21:12   #10
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,694
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Se her begynner planleggingen å ta form ja...

Lokalet så kjempe flott ut
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:19.