Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2008, 22:37   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.
noen som har giftet seg i palma nova ?

skal gifte meg neste sommer i palma nova, vi har bestemt oss for å bo i alcudia. trenger tips gode tips til selve dagen, en god resturant, forslag til aktivitetet m.m
nenne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 21:52   #2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Dytter litt til på denne. Er det noen som har gifta seg eller skal gifte seg andre steder i utlandet som kan fortelle litt om hva dere gjorde på selve dagen.
nenne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 09:14   #3
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 398
MP Rating: 0% (0)
Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.Camilla.s har mye å være stolt av.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Vi skal gifte oss i mallorca neste sommer. Bruker du en arrangør til dette eller ordner du alt selv? Vi har kontaktet flere som kan ordne bryllup for oss, men ikke bestemt oss for noenting enda. eneste vi vet er at vi ikke skal bruke sjømannskirken. de er så kalde og sterile. Vi skal leie en gammel flott spansk kirke og få den norske sjømannspresten til å vie oss i den. Koster litt mer men tror det er verdt det.. Resten av planleggingen syns vi er vanskelig. Ivertfall siden vi er nødt til å ha bryllupet i juli og da er det veldig dyrt for reise, opphold osv.
Hvor langt har dere kommet?
Camilla.s er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 22:17   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Så gøy å høre fra flere som skal gifte seg der.

Ordner alt selv, sjekket med en arrangør med det ble alt fordyrt. Hun ville ikke fortelle hvor mye hun tok for arbeidet men ut fra det jeg klare å se ut av det, tok hun ca 8000, de pengene kan man bruke til mye annet.

Vi har bestilt reise i mai gjennom star tour. Vi har bestemt oss for å gifte oss i palma nova i sjømannskirken. Så har vi bestemt at vi bestiller brudebukket og knapphull blomst gjennom de. Det er omtrent så langt vi er kommet i planleggingen. Hvor skal dere bo ? Vi skal bo i alcudia, har mange barn med i reise følget så derfor falt valget på alcudia. Vi har vært der før og likte oss kjempe godt der. Men det gir oss og en transport utfordring.

Syns og det er vanskelig å planlegge. For oss er det selve dagen som gir mest hodebry, som nevnt transport, hvor skal vi spise, skal vi ha andre aktiviteter ???
nenne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 21:11   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,521
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Vi giftet oss i Barcelona med sjømannskirken fra Mallorca nå i september. Vi leide en nydelig klosterkirke.

På selve dagen rekker dere vel ikke stort mer enn bryllupsrelaterte ting.

Vår dag så slik ut:

0830 Deilig frokost på hotellet
1000 Møte med sjømannspresten i kirken
1100-1300 Frisør
1400 Liten matbit, brudebuketten er ankommet hotellet
1500 Skifte
1630 Privatsjåføren kom
1700 Vielsen startet, møtte fotografen i kirken som tok litt bilder før og under vielsen
1730-2000 Kjørte rundt i hele Barcelona og tok bilder fra berømte "sites"
2000 Sjåføren kjører oss til hotellet hvor vi inntar en deilig 3-retters

Etterfulgt av en liten spesialdrink "on the house" og så var det bryllupsnatt

Hotellet kan sikkert tipse dere om hvor dere får tak i transport. Eller så kan dere jo leie bil selv, kanskje?

Lykke til i planleggingen, vår dag var perfekt og vi ville ikke byttet den ut med tradisjonelt kirkebryllup her hjemme.
__________________
18 Januar 2006
18 Juli 2004
18 September 1993

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 22:36   #6
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,391
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Eg ( me ) gifta oss på Mallorca.
Eg ordna meg ein avtale med ei dansk frisørdame der nede. Kjempe grei. Hadde prøve time der, så på sjølve dagen gjekk alt kjapt og greit. Dei skulle igrunn sminka meg og, men sminkedama hadde fri på onsdager så dei ordna avtale for meg hjå ein annan salong til den biten.

Me hadde leigebil så mannen kjørte meg til sminkedamen først. Så ordna dei med taxi til frisørdamen. Der skifta eg til kjolen min og blei stelt på håret og ordna med.
Mannen kom å henta meg der og me kjørte så til Palma Nova og vigsle i sjømannskyrkja der.
Blomstrar ordna me via dei. Me var innom butikken ein eller to dagar før og fortalte kva me kunne tenkt oss ( knapphulls bukett til mannen og brudebukett til meg )

Presten og Øyvind ( hjelparen ) hadde ordna med musikken. Spelte Pavarotti då eg og mannen gjekk inn og underveis. Passa perfekt !

Fotografen hadde og kyrkja ordna med. Så han sto klar og venta då me var ferdig. Tok bilder litt bortafor kyrkja.
Deretter reiste me på ein restaurant og åt middag sammen med mannens familie og eit vennepar.
Etterpå tok svigers med seg guttungen til seg og eg og mannen reiste tilbake til vårt hotell og sovna rimelig kjapt
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Tidligare Nemi80
Urt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 12:47   #7
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.
kidoki Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Tusen takk for at dere foreteller hvordan deres dag har vært.

Vi har vel og kommet frem til at det blir nok mest bare tid til bryllupsrelaterte ting. Det blir en mer en nok hektisk dag, men forhåpentligvis en fantastisk dag

Jeg har nå sjekket det med leie bil og det ser ut til at det blir billigst og enklest. slik din dag har vært max tenker jeg ca vår og til sist vil bli seende ut.


Urt vil du fortelle hvor dere spiste og om dere var fornøyd med stedet.
nenne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 13:06   #8
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,391
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Eg skal høyra med mannen kva plassen heit. Var vist blant dei betre plassane der.

( Eg er ikkje kjent, men mannen har familie der som hjalp oss litt med å finna ut av ting. Deriblant frisør og restaurant )
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Tidligare Nemi80
Urt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 14:42   #9
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Å ja det hadde vært kjempe fint ! Var det i Palma nova resturanten lå eller ?
nenne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 16:25   #10
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,391
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noen som har giftet seg i palma nova ?

Husker desverre ikkje kva den heiter. Skal prøve å undersøke litt så kanskje eg finner ut av det.
Men ja den låg i Palma Nova.
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Tidligare Nemi80
Urt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
bryllup, nova, palma


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:05.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com