Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2008, 16:28   #1
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Hjelp med takkekort...

Bilde 1 og 2 er nesten like.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Bilde 2
BildeKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Bilde 4

Jeg har et bildet jeg liker, men tror ikke det passer til takkekort. Her kommer det hvertfall.

Hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg litt....å fortelle om noe jeg kan gjøre og ikke gjøre

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 16:29   #2
Supermedlem

kristine83 sin avatar

kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Hjelp med takkekort...

Som dere ser, så er jeg veldig glad i svart-hvit bilder....bare si i fra om dere vil se det med farger

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 16:30   #3
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,615
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville valgt bilde 4, for jeg synes det var finet i forholdt til at en så dere så godt og så hele kjolen.
Ellers var det siste veldig fint og, det ville jeg nok hatt på veggen hjemme

Lykke til med valget!!

http://www.sloganizer.net/en/

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 16:38   #4
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Var det greit med at man så fargen på buketten min.....Ja det siste bildet blir nok bildet til å ha på veggen

Gammel 22-08-2008, 17:41   #5
Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 385
Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.

Av de fire likte jeg best nr. 4 til takkekort. Men det siste var jo nydelig også! Beklager, men de første bildene virket litt grumsete.. så ut som d hadde fått en uproff omgang i photoshop..
Snorkfrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 17:46   #6
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Snorkfrøken Vis post
Av de fire likte jeg best nr. 4 til takkekort. Men det siste var jo nydelig også! Beklager, men de første bildene virket litt grumsete.. så ut som d hadde fått en uproff omgang i photoshop..
Ja de har det, for det er jeg som har gjort det......beklager, men jeg er ikke flink i det programmet......

Gammel 22-08-2008, 19:06   #7
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Nå har jeg endret på bilde nr 3, sånn at det ser mindre gromsete ut håper jeg

Gammel 22-08-2008, 19:33   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 49
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.

Jeg likte faktisk også bilde 4 best.
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 20:39   #9
Medlem

Renatemor:) sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Nordland
Meldinger: 151
Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.Renatemor:) er fantastisk mot andre.

Jeg likte 4 og 5 best
Gammel 22-08-2008, 21:29   #10
Medlem

Suadela sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 167
Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.

Bilde nr. 5

Suadela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:04.