Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2008, 22:52   #11
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 227
MP Rating: 0% (0)
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.
Sv: Hjelp med takkekort...

Bilde nr 4
__________________
Klem fra
Ping
Mamma'n til
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06



Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 23:03   #12
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjelp med takkekort...

Likte aller best nr 5

Men de var fine alle sammen
__________________
Ønsker alle et Godt Nytt År!
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 23:15   #13
Supermedlem
 
kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Hjelp med takkekort...

Går det ann å ha det siste bildet da som takkekortbilde??jeg tok det mest fordi jeg likte det sykt mye egentlig.
Kan jeg spørre dere da hva som var med bilde 3 som ikke var noe??
__________________
Leo Alexander 09.05.05
09.08.08


kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 23:24   #14
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp med takkekort...

Jeg ville tatt bilde 3!!

Men jeg ville kuttet noen cm av det på venstre side (akkurat der hvor skulderen din "knekker" mot armen), og litt færre cm på høyre side, slik at det blir et bilde på høykant. Det ble med ett en finere komposisjon synes jeg. Det er for øvrig ikke noe i veien med å bruke "nesten-kysse-bildet" heller. Det var veldig koselig synes nå jeg!

Bilde nr. 1 og 2 var ikke så harmoniske å se på synes jeg. Det var noe med linjene. Mange skrå linjer fører til litt for urolig bilde/for mye bevegelse, og med den glow'en i tillegg ble det for meg litt for mye.

Nr. 4 kunne jeg godt tenke meg å se uten den glow'en også. Ser for meg hvordan du har tenkt det altså, men vet ikke om jeg syntes det funket helt liksom.

Men så fine som dere var!! Gratulerer som nygift!
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05


Sist endret av Kristine_; 22-08-2008 kl 23:27.
Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 23:43   #15
Veteranmedlem
 
Lita84 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,709
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjelp med takkekort...

Gratulerer som nygift, så bildene fra bryllupet - nyydelige!!

Synes nr.5 egnet seg spesielt godt som takkekort (4 var også bra i den kategorien )
__________________

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2008, 12:32   #16
Supermedlem
 
kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Hjelp med takkekort...

Disse da jenter??
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Leo Alexander 09.05.05
09.08.08


kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 11:51   #17
Supermedlem
 
kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Hjelp med takkekort...

Dette her tenkte jeg på nå da...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
skal jeg ta vekk noe fra siden min, nede ved slepet ellet ikke??
__________________
Leo Alexander 09.05.05
09.08.08


kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 11:57   #18
Veteranmedlem
 
Lita84 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,709
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjelp med takkekort...

Jeg synes det var fint med slepet Blir litt sånn.."halvferdig" (vanskelig å fprklare ) om du kutter bort slepet, det var jo en del av kjolen
__________________

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 16:53   #19
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp med takkekort...

Sitat:
Opprinnelig postet av kristine83 Vis post
Dette her tenkte jeg på nå da...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
skal jeg ta vekk noe fra siden min, nede ved slepet ellet ikke??
Det blir et kulere format på bildet om du kutter det litt i venstre kant. Akkurat slik at det blir en halv cm forbi buketten din. Da ser en jo at det er et slep der, og det er ikke så mye man går glipp av. Selve kjolen har jo en flott fasong, og en trenger jo ikke nødvendigvis se hele slepet.
Om du kutter det som jeg foreslår, har du mulighet til å lage et veldig kult og litt annerledes format på kortet.

Se for deg et kvadrat. 2/3 dekkes av dette bildet på høykant, og på den delen som blir ledig, kan du ha 3 små kvadratiske bilder, eller rektangulære om det passer best. Da kan du ta det nærbildet av dere, kyssebildet og kanskje et til om du har. Det hadde vært stilig!

Må nok si at jeg likte aller best det siste her, nå som det var justert litt, og av de to andre var det fint der buketten hadde fått farge!
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 20:15   #20
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp med takkekort...

jeg likte best bilde nr 5 jeg da -"nesten-kysse-bilde" Kan fint brukes som takkekort!!
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com