Etter mye om å men så har vi byttet dato og sted og masse ting så da fant jeg ut at jeg bare skulle lage meg en ny tråd siden den andre var allerede blitt så lang..
Frieriet:
I går 09.09.07 fikk jeg beskjed av sambo om at jeg skulle være pyntet og klar innen kl 16:00, fikk ikke vite noe mere..
Så jeg sto jo der kl 16 og trippet og ventet for jeg er så skrekkelig nysgjerrig!!
Sambo henta bilen og var så skjønn som vanlig, han kjørte den omveien for at jeg ikke skulle skjønne hvor vi skulle henn, vi endte opp på favoritt resturanten vår Nodee på Majorstua - der vi hadde vår aller første date og div merke dager
Jeg får vite at det skal skje noe mere utover kvelden og at vi skal være der til kl 19, herregud jeg holder på å sprekke av nysgjerrighet!
Etter et nydelig måltid så bestiller vi dessert og sitter å skravler om alt og ingenting da sambo begynner å nevne permisjonen også sier han,
"Jeg vet ivertfall hva vi skal sommern 09" Og jeg da som ikke skjønner en dritt.. "Hæ, du klarer ikke å planlegge en mnd fram i tid engang, har det klikka for deg eller"
Også, tar sambo fram en nydelig diamant ring i hvittgull og med tårer i øynene forteller han meg hvor mye han elsker meg og at jeg er den han vil dele resten av livet sitt med!!! Og spør om jeg vil gifte meg med han!!!!
Jeg var så absolutt uforbredt på at dette kom til å skje i dag, så jeg mista så å si pusten, tårene rant, men fikk stammet fram et "JA" !!!!
SÅ 08 august 09 skal vi gifte oss!!!!!!!
Etter jeg hadde kommet meg over sjokket, satte vi oss i bilen, der han satte på sangen vår og teksten over spillern i bilen lyste : Elsker deg forloveden min
Jeg ble helt satt ut igjen, tårene trillet og vi ble enig om at vi skulle forte oss innom oss slik at jeg fikk kommet meg litt til meg selv før vi dro videre.
Hjemme åpner jeg døren og hva blir jeg møtt med??!!!!
Jo HELE vennegjengen samlet under et nydelig blått velkommen til verden Elias banner som skriker overraskelse!!!!!!
Min flotte forlovede hadde fikset en overraskelses babyshower til meg!!!
VI fikk masse nydelig gaver, mange klemmer og masse tårer da ringen ble vist!!
Akkurat nå føler jeg med som verdens heldigste kvinne!!!!!