Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-05-2009, 19:38   #1
Medlem
 
Sunniva L. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 398
MP Rating: 100% (1)
Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.
Jeg har et hårproblem!

............................

Sist endret av Sunniva L.; 27-05-2009 kl 19:48.
Sunniva L. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 19:54   #2
Seniormedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,899
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg har et hårproblem!

Høres lurt ut å beholde det enkelt, i stil med kjolen og resten av bryllupet. Vi gjorde det også i alle hemmelighet. Jeg var høygravid, så kjolen var meget enkel. Ikke så lett å finne kjole til en ponni.
Jeg hadde håret noe ala dette, men det finnes jo mye å velge mellom.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Her er flere:


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Ellaell er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 19:55   #3
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,672
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg har et hårproblem!

Så koselig at dere skal gifte dere da Har dessverre ingen tips til hårsider, men hvis du googler bryllupsfrisyre/brudefrisyre, og velger bilder, så finner du nok mye Selv skal jeg ha håret sånn jeg har det til vanlig, siden jeg har kort hår.

Vil du vise frem kjolen da?
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 19:55   #4
Seniormedlem
 
Itoshigo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,688
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg har et hårproblem!

Link!

Her burde du finne noe ihvertfall.


Lykke til med valget(Og bryllupet!)
__________________

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 20:25   #5
Medlem
 
Sunniva L. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 398
MP Rating: 100% (1)
Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.
Sv: Jeg har et hårproblem!

Ellaell: Der traff du egentlig ganske godt, altså!Jeg falt litt for den på det første bildet! Tusen takk for mange gode tips!

HS: Tusen takk! Vi gleder oss veldig! Blir jo veldig lite og enkelt, da, så det er ikke så veldig mye som skal planlegges. Jeg lette etter kjolen på Noa Noa sine hjemmesider, men den ligger ikke ute, så jeg får ikke linket til den. Den er helt enkel, helt sid, og svakt rosa med noe grått på.

Blir jo kjempespennende med deres bryllup også, masse lykke til!!

Itoshigo: Tusen takk for kjempefin link!

Jeg tar gjerne imot flere forslag, altså!

Sist endret av Sunniva L.; 24-05-2009 kl 20:28.
Sunniva L. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 22:08   #6
Supermedlem
 
embla_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 867
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
Sv: Jeg har et hårproblem!

projectwedding.com og gå inn på photo og hår
__________________



embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com