Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2005, 15:03   #1
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
MP Rating: 0% (0)
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.
Kjærlighetsdikt

Vi skal snart i bryllup til min mamma og hennes samboer.

Å da skal jeg holde en tale, men jeg har lyst til å ha med et dikt også. Men jeg er ingen dikter. Er det noen som har noen tips til hvor jeg finner fine kjærlighetsdikt på nettet?
Gammel 10-08-2005, 18:45   #2
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,126
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjærlighetsdikt

www.dikt.no

Det finnes mangen flotte kort med kjærlighets dikt i okforetninger. Kjøp ett slik og les det opp. Du kan jo kjøpe to kort. Les ett opp, og skriv ett på ett svart ark med sølv/gullpenn og ramm det inn.
Gammel 10-08-2005, 19:02   #3
Seniormedlem

Markusmor sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 2,774
Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.

Jeg hadde i min tale til min søster med o noe som het "den blå timen", husker ikke mer enn det nå,men kanskje andre her inne kan hjelpe.?
Lykke til
Markusmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2005, 23:52   #4
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.

Tusen takk for svar jenter!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:12.