Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2008, 21:19   #11
Supermedlem
 
Maddedusken sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,092
MP Rating: 0% (0)
Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Jeg hadde champangefarget/creme kjole med gull detaljer på i sist bryllup jeg var i og det var en til gjest med samme kjole og man såg at det ikke var noe brudekjole, sett flere som har lyse kjoler og jeg regarere ikke på det om det ikke er brudekjoleaktig.
__________________
Maddedusken Og de tre gullungene sept 03, sept 05 og juni 07.
Maddedusken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 22:41   #12
Supermedlem
 
Vimsa77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 826
MP Rating: 100% (13)
Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Tusen takk for innspill. Skal en tur å kikke til imorgen, håper jeg finner noe annet. Men blir reglene det samme når bruden ikke skal være hvit da ? Burde man ikke da prøve å styre unna den fargen hun skal ha på kjolen ? Hun er en som absolutt kommer mest orginalt kledd i de fleste sammenhenger og har en spesiell men velldig kul og gjennomført stil. tror egentlig ikke hun hadde reagert kanskje, men har jo ikke lyst å være diskusjonstemaet i bryllupet heller jeg da..
__________________
Emma - 03 Sebastian -05 Linea -07
Vimsa77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 10:40   #13
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 21
MP Rating: 0% (0)
BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.BergensJente er et navn alle kjenner.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Hva med å spørre bruden hva hun synes?
BergensJente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 14:28   #14
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Jeg ville ikke brukt en sånn kjole, selv om ikke bruden skulle stå hvit. Om jeg skulle hatt på meg noe så lyst som offwhite, så skulle det vært mye mønster og farger på den også da ja
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 20:27   #15
Supermedlem
 
Vimsa77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 826
MP Rating: 100% (13)
Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.Vimsa77 er fantastisk mot andre.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Tusen takk alle sammen, fant den samme kjolen i sølv, så da går jeg med det. Med svart bolero til. Håper det ikke støter noen. hun i butikken sa at det med svart var man gått bort fra, og det var i utgangspunktet fargen bruden bærer man skal styre unna. Men nå har jeg nå uansett safet meg inn på verken hvit, offwhite, fargen bruden sakl ha eller rødt. Så håper jeg det går bra
__________________
Emma - 03 Sebastian -05 Linea -07
Vimsa77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 21:31   #16
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 934
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
Jeg ville overhodet ikke stilt i en offwhite kjole i et bryllup om bruden skal ha hvit kjole.

Det finnes regler for rødt, svart og hvitt, men hvitt og offwhite er vel det jeg tviholder på at ikke er greit.
Helt enig!!
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08
Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 21:56   #17
Supermedlem
 
aussie_l sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlending i Bærum
Meldinger: 581
MP Rating: 0% (0)
aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25 Vis post
Jeg er ganske liberal ndg slike ting, men off-white og hvitt hører ikke hjemme i bryllup, i mine øyne. Det er forbeholdt bruden.
Helt enig!
__________________
Mittt navn er pling, eg sym omkring i det du kaller knollen... Då eg slapp inn i skallen din - då vart me pling i bollen
aussie_l er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 22:25   #18
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,639
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Så bra du fant kjolen i en annen farge da

Sier meg forøvrig enig med de som mener man styrer unna hvit og offwhite i bryllup.. eventuellt som en kriseløsning hvis man måååå ha den fargen da høre med bruden hva hun syns!
__________________
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 09:39   #19
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,582
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsa77 Vis post
Tusen takk alle sammen, fant den samme kjolen i sølv, så da går jeg med det. Med svart bolero til.
Det høres ut som en flott løsning!
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 20:21   #20
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjole i bryllup.. HJELP

Nå har du jo allerede funnet den i en annen farge og det syns jeg var smart
Jeg syns absolutt ingen andre enn bruden skal ha hvit/off-white, men det eneste fasitsvaret hadde fått ved å spørre bruden....det er jo godtmulig hun driter enlang marsj i slike "regler"
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:26.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com