Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 11:39   #1
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Min store dag :D!

Ja da er min store dag over! Lørdag 16.08.08 giftet jeg meg med verdens beste mann ! Siste uken ikke gått etter plan pga sykehusopphold og greier men vi fikk alt i mål selvom ! Lørdagen begynte me at jeg først faktisk forsov meg, el egentlig ikke, sku egentlig stå opp kl seks men våknet ti over syv. Jeg sku væer hos min forlover kvart på åtte for å ete frokost og jeg rakk det hehe! Stakkar mannen sku på haukeland me sønnen våres for meidisin som tar 30 min, for så å kjøre hjem igjen som e kjøretur på 3 kvarter og ordne seg og ungen men han klarte det ..Så kl kvart over åtte bar det innover til frisøren me min forlover! Der satt vi og fikset håret til meg og min forlover før ferden videre gikk faktisk til rema for å kjøpe gangsårplaster og så i kirken Kirken gikk strålende, litt skjelven i beina på vei inn og etter jeg var satt meg men så var alt bare velstand etter det. Presten klarte å glemme en salme og tiden fløy hehe! Kom gamle kjente og nye kjente i kirken så det var koselig ! Så etter kirken var det tid for bildetaking og litt div bilder ble tatt. Så nærmet det seg tid for å reise ned i lokalet men vi måtte ta oss en liten runde så min forlvoer kjørte faktisk inn på esso å kjøpte drikke til oss hehe ! Så fikk vi medling om at vi kunne annkomme lokalet. Tid og slikt gikk toppers og vi var ferdig me maten en time før de andre skulle komme til kaffi så da fikk vi god tid på oss til å rydde border og litt forskjellig. Alt gikk strålende den dagen mye morro og underholdning! Fikk mange fine gaver og alle koste seg fikk god tilbakemelding på det vi hadde stelt i stand og alle var fornøyde!

bilder kommer straks
Gammel 18-08-2008, 11:41   #2
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,602
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

Gratulerer med veloverstått dag
Gammel 18-08-2008, 11:55   #3
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,031
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer som nygifte

Gleder meg til bilder.
Gammel 18-08-2008, 12:18   #4
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,521
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Alt høres jo helt supert ut

Gleder meg til bilder

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:21   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 9
nøtteliten er en ukjent størrelse akkurat nå.

Gratulerer så mye
Bilder???
nøtteliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:28   #6
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye med deres store dagGodt alt gikk bra etter hva som hadde skjedd uka før bryllupet
Gleder meg til å se masse bilder

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:34   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,003
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer som nygift! Hørtes ut som en topp dag! Gleder meg til bilder!!
Gammel 18-08-2008, 12:37   #8
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,471
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulere som nygifte

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 15:43   #9
Seniormedlem

Lita sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,577
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.

Gratulerer som frue
Gammel 18-08-2008, 15:59   #10
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,031
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var en lang straks!

Utålmodig? Jeg??? Ikke det spor.... Vil se bilder fra den storedagen din.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:53.