Ja da er min store dag over! Lørdag 16.08.08 giftet jeg meg med verdens beste mann
! Siste uken ikke gått etter plan pga sykehusopphold og greier men vi fikk alt i mål selvom
! Lørdagen begynte me at jeg først faktisk forsov meg, el egentlig ikke, sku egentlig stå opp kl seks men våknet ti over syv. Jeg sku væer hos min forlover kvart på åtte for å ete frokost og jeg rakk det
hehe! Stakkar mannen sku på haukeland me sønnen våres for meidisin som tar 30 min, for så å kjøre hjem igjen som e kjøretur på 3 kvarter og ordne seg og ungen men han klarte det
..Så kl kvart over åtte bar det innover til frisøren me min forlover! Der satt vi og fikset håret til meg og min forlover før ferden videre gikk faktisk til rema for å kjøpe gangsårplaster og så i kirken
Kirken gikk strålende, litt skjelven i beina på vei inn og etter jeg var satt meg men så var alt bare velstand etter det. Presten klarte å glemme en salme og tiden fløy hehe! Kom gamle kjente og nye kjente i kirken så det var koselig
! Så etter kirken var det tid for bildetaking og litt div bilder ble tatt. Så nærmet det seg tid for å reise ned i lokalet men vi måtte ta oss en liten runde så min forlvoer kjørte faktisk inn på esso å kjøpte drikke til oss hehe
! Så fikk vi medling om at vi kunne annkomme lokalet. Tid og slikt gikk toppers og vi var ferdig me maten en time før de andre skulle komme til kaffi så da fikk vi god tid på oss til å rydde border og litt forskjellig. Alt gikk strålende den dagen
mye morro og underholdning! Fikk mange fine gaver og alle koste seg
fikk god tilbakemelding på det vi hadde stelt i stand og alle var fornøyde!
bilder kommer straks