Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 19:30   #11
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Min store dag :D!

Tusen takk alle sammen heh ja ble en laaang straks, måtte på sykehuset me eldste sønn for medisinering men no skal jeg ligge ut bilder hehe

Meg og min forlover hos frisøren
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bilder av selve vielsen har jeg ikke fått enda men ligger ut så snart jeg får, her er i såfall bilde utenfor. Brudepar,forlover,brudepiker og brudesvenn
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Da er vi gift
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Meg og min forlover
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Brudeveske/brudebukett kusine til mannen har laget
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Litt div brudepar bilder
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kakeskjæring
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 19:35   #12
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Min store dag :D!

Litt underholdning også måtte til hehe! tantene til mannen laget en ekteskaplov hehe, rammet den inn for oss å fikk alle i bryllupet til å skrive under på den
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bryllupsdansen
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bruden og alle kvinnen i bryllupet
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Mannen og alle mannfolkene i bryllupet
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bruden og hennes venninner
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette bilde kaldte alle brudgommen og sine venninner hehe
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Forlover bilde :
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

T-skjorte mannen fikk av forloveren sin
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 20:29   #13
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,449
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

Sååå nydelig du var!
Alt såg jo helt supert ut!
__________________
06
og lillebror i magen
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 20:44   #14
Veteranmedlem
 
super sjefa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
MP Rating: 0% (0)
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

Så mange flotte bilder. Du var virkelig en nydelig brud, hadde veldig sansen for kjolen din Å den brudebuketten/veska er vel noe av det råeste/flotteste jeg har sett av brudebuketter.
__________________
0205 07
super sjefa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 21:05   #15
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,675
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

nydelig dere er

fantastisk kjole forøvrig
__________________
Man bør la kaloriene stå, ellers setter de seg.


Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 22:06   #16
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Min store dag :D!

GRATULERER SÅ MASSE Du var en nyyyyydelig brud
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 22:27   #17
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

åh så fiiiiin du var

Tuuuusen takk for at du deler bildene med oss Det er så kjekt å få et lite innblikk når man har fulgt med i planleggingen
Ser ut som dagen din ble kjempefiiiin! Kjempefine bilder!
Været var på deres side ser jeg også Herlig!!

GRattis igjen
__________________
Ønsker alle et Godt Nytt År!
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 22:41   #18
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min store dag :D!

Gratulerer så masse som nygift

Ser ut som dagen blei flott ,
iallefall flott bilder..!!

Kjolen din var bare heilt nydelig
Veska/buketten var kjempe stilig
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 23:47   #19
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Min store dag :D!

tusen takk for gratulasjonene

her kan dere se flere bilder vist dere vil av forskjellige ting ang bryllupet

www.kristineogborge.piczo.com
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 23:54   #20
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Min store dag :D!

gratulerer – og vel overstått
da var enda en "kone" i havn…

du var en nydelig brud med en fantastisk kjole! og så kult at brudepikene dine hadde kjoler i "omvendte" farger av deg, de var skikkelig lekre.

det så ut som om dere hadde en fabelaktig aften. veldig artig med de gruppebildene – det er så gøy å ha senere!
__________________
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com