Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-03-2008, 22:19   #1
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,442
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Monielles magiske bryllupstråd!

Da er det vel på tide at jeg får somlet meg skikkelig inn her og får ordnet det som må gjøres før den store dagen i slutten av september...begynner å kjenne at det nærmer seg nå, ja..at jeg ikke har så god tid som jeg trodde. De store tingene er i boks, men det er jo masse andre ting som også skal bestemmes og ordnes. Vet liksom ikke i hvilken ende jeg skal begynne...vel, det er vel bare til å brette opp ermene!

Har kjøpt diverse magasiner og surfet en del, men er så usikker på hvordan jeg vil ha det. Jeg som aldri skulle gifte meg en gang! Men, så var plutselig drømmemannen der og han FRIDDE!

Farger: rødt, hvitt og litt sølv tenker jeg...gruer meg til å velge stæsj, men håper på god hjelp fra noen som er flinke til sånt!

Vi skal ha kirkebryllup, i en nyydelig gammel steinkirke som ikke er så altfor stor...her er sambo konfirmert og vår sønn døpt!

Etterpå blir det "fest på lokalet" med 45-50 gjester!

Dette er ordnet:
- prøvetime til frisør(9.9. kl.13.30) og pynting på den store dagen til meg og forloveren min
- kirken er bestilt til kl.15
- solist til kirken(kusinen min), har nå valgt ut to sanger!
- fotograf, samtaletime 27.8 kl.15.30
- lokale
- 3-retters middag er bestilt
- toastmaster(min onkel)
- flybilletter til bryllupsreisen+ hotellovernatting
- kjolen er i boks!
- gjestelisten er ferdig!
- middags&kaffiservietter+ servietter til mottakelsen
- sølvløper til bordet
- lange hvite lys, dekorsand, telys
- stæsj: kakesett, sjokoladehjerter, røde silkehjerter
- live-musikk!
- forlovererklæringer
- bryllupsbil
- invitasjoner
- ønskeliste
- bordkort og toastmasterbjelle
- fått nytt etternavn!
- småstæsj: drinkparasoller(45 stk), svarte sugerør(200 stk), coctailpinner(50 stk), kakeunderlag(10stk), pynt til kransekake
- sendt inn papirer(19.8), bekreftet at alt var ok 10.9
- bartender
- Kaker: 3.etasjers bryllupskake + marsipankake fra konditori, kransekake, verdens beste, sjokoladekake, gelékake, jordbærkake
- klær+sko til sønnen vår
- snakket med kantor om solistinnslagene
- bestilt hårklipp til gutta boys, 18.9 kl.10.30, sønnen vår 15.9 kl.15
- hatt samtale med fotografen
- pappa sin samboer skal lage borddekorasjonene!
- ordnet servitører/kjøkkenhjelp
- mann og forlover ordner bilpynt
- ordnet med hvite duker gjennom cateringen
- har hentet klær&sko
- kjøpt øredobber+smykke
- fått nytt pass
- bestilt brudebukett og knapphullsblomster
- kjøpt sko til meg, hårpynt, blank paraply
- strømpebukse
- bestilt hudpleie+voksing av bryn 16.9 kl.18, nye negler 18.9 kl.15
- prøvetime hos frisør unnagjort
- svarte sokker til gutta boys
- tilpassing av brudekjolen
- giftering
- annonse i lokalavisen
- ordnet med at noen filmer i kirken og under festen+ flere som skal ta bilder
- småbrus: 48 stk til nå, masse 1,5 liter *telle over*
- hot-dog, pølsebrød, sprøstekt løk, ketchup, sennep, servietter til pyntegjengen
- kjøpt sminke, undertøy, ekstra strømpebukse, compeed, pyrisept
- kjøpt flagg, kakeesker, tegneblokk
- kaffi, brus, blandevann, drinkmix, chips, peanøtter,chilinøtter, saltstenger
- velkomstdrikke, hvit/rødvin, dessertvin
- hentet brudekjolen
- skrevet på bordkortene
- kakebestillingen er OK
- bordplasseringen er nå i boks!
- hentet hvite duker
- hentet ringen min
- hatt samtale med presten
- fått nye negler!(uvant, men veldig pent!)
- vært hos frisør
- pyntet lokale
- kjøpt frukt
- hatt samtale med toastmaster, musiker og serveringspersonell

Skal ordnes:

Jeg vil sette stor pris om dere vil komme med kommentarer og råd underveis!

Sist endret av Monielle; 19-09-2008 kl 23:01.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2008, 23:54   #2
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Monielles magiske bryllupstråd!

Åhh..så spennende, Monielle! Gleder meg til å følge med på reisen din! Det er virkelig magisk å gifte seg!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2008, 23:59   #3
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,507
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Moooni! Dette blir BRA! Jeg har ingen tips/råd, men jeg kommer til å følge med
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2008, 00:03   #4
VIP-Medlem

Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhhh...så søte dere er!

Muggi: ja, husker hvor nyydelig bryllupet ditt var...og du hadde en helt unik kjole...og de høstfargene......
Gammel 24-03-2008, 08:31   #5
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,798
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til Moni! *mimre*

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2008, 09:42   #6
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post
Åhhh...så søte dere er!

Muggi: ja, husker hvor nyydelig bryllupet ditt var...og du hadde en helt unik kjole...og de høstfargene......
Tusen takk!! Hvaslags kjole har du tenkt på da? Bilde??

Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2008, 11:02   #7
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Muggi Vis post
Tusen takk!! Hvaslags kjole har du tenkt på da? Bilde??
Jeg har ikke begynt å se på kjole enda, jeg.......sånne brudebutikker er skumle!

Jobber for harde livet med å gå ned mest mulig!

Har lyst til å ha forloveren min med og hun kommer nok hit i april/mai, så da skal vi i hvertfall dit!

Jeg vil ikke ha stroppeløs...og så vil jeg ha noe som dekker armene mine...en slags tynn chiffon eller noe...og noe litt enkelt, liker ikke for mye stæsj på...uff, mistenker at dette skal bli vanskelig...
Gammel 24-03-2008, 12:00   #8
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Det er så utrolig mange forskjellige typer, at du helt garantert finne rnoen du liker!! Å prøve kjoler er faktisk ganske så gøy og rørende! Gled deg!! Jeg liker jo litt spesielle kjoler ala min egen og om jeg skulle giftet meg igjen hadde jeg blitt ennå finere. Årets modeller er helt nyydelige!! Du som ikke bor så langt unna Bergen burde dra til BelleAmie. Jeg kjøpte min der, usett.. åhh..spennende, monielle!

Gammel 24-03-2008, 12:20   #9
VIP-Medlem

Ja, du var kjempe tøff som kjøpte usett! Men, den var jo bare sååå lekker og alt kler jo den smukke!

Takk for link, der var det mye fint!
Har tenkt meg en tur til Bergen å se også, så da må jeg innom der!

Kjenner at det kribler litt i magen nå..
Gammel 24-03-2008, 12:25   #10
VIP-Medlem

Mister litt motet da, av de modellbertene på alle bildene....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:14.