Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-01-2006, 12:16   #1
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,224
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Overraskelsesbryllup? Hvordan skriver man invitasjonen?

Hvis noen skal gå bort å gifte seg stille og noen skal lage en overraskelsesfest for dem hvordan skriver man da invitasjonen?
Gammel 25-01-2006, 18:47   #2
Seniormedlem

Katrinemor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,478
Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.
Sv: Overraskelsesbryllup? Hvordan skriver man invitasjonen?

En kjempeide! Jeg skal fortelle deg om et slik overraskelsesbryllup vi var på ifjor.

En stund før overraskelsesbryllupet som skulle være en 75 års dag fikk vi invitasjonene. Altså til en 75 års dag, der min søskenbarn ble 40 år og hans samboer ble 35 år. Ingen hadde anelse om at det skulle bli bryllup, verken deres foreldre, bare deres forlovere og deres barn. Vel det skulle holdes ute, og han hadde ordnet så vi fikk hotell litt rimeligere for det var en del som skulle komme. Vi fikk beskjed om at de ønsket ikke noen gaver, men det var jo en del som hadde med allikavel siden det var bursdag. Også skulle vi komme i helt vanlig klær og ha med litt varme klær siden det skulle holdes utendørs. Det ble grilling, alt mulig av alkohol, band som spilte opp til dans senere på kvelden. Før vi kom dit selskapet skulle holdes fikk vi en rundtur på en liten innsjø som heter for Selbusjøen i en times tid der vi fikk kjøpt billig drikke (øl, vin eller mineralvann). Etter turen og kom ved kai så ble vi møtt av hans samboer, altså hun som fylte 35 år og ønsket oss velkommen.
Etter middagen så ble plutselig barna deres borte og de selv. Etter en stund så fikk vi vite av hans kamerat som var toastmaster om at vi skulle møtes ved strandkanten for det skulle skje etter eller annet. Det var noen som ante hva som skulle skje, men var ikke helt sikker. Endelig skjedde det noe. Han som fylte 40 år dro ut i båten sin også sto han ei stund utenfor også kom han inn igjen. Vi trodde han skulle sende opp noe fyverkeri men nei da. Han kom inn og var hvitkledd, hvit skjorte og bukse. Da skjønte vi det, for oppom bakken så kom det en dame spillende på trekkspill og barna kom i brudekjoler og bruden selv. Alle damer begynte å også noen herrer. Vi trodde det ikke var sant, men sant var det. Sermonien foregikk ute i det blå og det var skikkelig romantisk. Vi fikk også nattmat og det ble tent et stort bål der det var benker og stoler som vi kunne sitte på. Vi føys ikke og alle gjestene var i godt humør og syns det var skikkelig bra selskap. Jeg må si det var det beste bryllupet jeg noen gang har vært i, for det om jeg var . Bare 14 dager til termin.

Vel, håper du har fått et lite tips. Lykke til.
Gammel 25-01-2006, 18:52   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vist noken hadde laga overraskelse bryllup til meg, for å få meg og gubben gift, hadde eg svart NEI ved alteret.
Eg er forresten gift, gjorde det i det stille på Gran Canaria.. Hadde ikkje noke selskap etterpå. Dette skulle vere vårt bryllup og ingen andre sitt!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 19:15   #4
Supermedlem

Fabianvennen sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 886
Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blåklokke
Vist noken hadde laga overraskelse bryllup til meg, for å få meg og gubben gift, hadde eg svart NEI ved alteret.
Eg er forresten gift, gjorde det i det stille på Gran Canaria.. Hadde ikkje noke selskap etterpå. Dette skulle vere vårt bryllup og ingen andre sitt!!
Hvordan skulle du sagt nei ved alteret, når festen var overraskelse og ETTER seremonien?

Uansett - jeg ville blitt superglad for den der. Og det bryllupet som Katrinemor hadde vært i virket akkurat som det jeg ønsker meg! Kult!
Fabianvennen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 20:18   #5
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,224
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.

Det bryllupet hørtes jo fantastisk flott ut, Katrinemor.

Det var ikke bryllupet som skulle være overraskelse nei, men selskapet
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:23.