I tillegg til de jeg fant på Brudehuset forrige gang jeg var der, falt jeg veldig for denne - fra Pronovias - 11 000,- (så prisen er jo ikke noe å si på ift til de JP-kjolene jeg prøvde
)
(uten blonde-boleroen...)
Jeg har gått vekk i fra den jeg beskrev som "drømmekjolen" min i et tidligere innlegg...Daphne fra Pronovias - fikk se et stort nærbilde av den på Brudehuset og den var ikke helt som jeg så for meg...
Ellers har jeg fremdeles Pronovias Desert og San Patrick Bahamas på favorittlisten (men den Bahamas kommer IKKE til sin rett på bildet jeg har lagt inn av den tidligere...)
I tillegg fant jeg denn fra San Patrick - Berlin:
denne er jo veldig lik den som heter Niagara Pronovias, men flottere syns jeg
Jeg har gått bort fra Nares fra Pronovias, Beret fra San Patrick og Accra fra Blue...
Jeg prøvde også de tre fra Unity Bride som jeg har lagt inn bilde av tidligere - men de var ikke helt meg - men den Juliette var den fineste av dem faktisk - kommer ikke frem på bildet hvor fin den egentlig er.
I tilleg prøvde jeg denne:
Den kommer IKKE til sin rett på dette bildet...ser ut som om den er to-delt, men det er den ikke. Prøvde den med et nydelig langt blondeslør. Er for dyr da - koster 18 900,- og 3200,- for sløret...da ville jeg heller kjøpt en av Jenny Packham-kjolene