Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-01-2009, 15:02   #1
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Vi har også gjort om hotell-bookingen vår når det gjelder Disney resortene. Vi booket bare det billigste i tre netter og et dyrt bryllupsnatten fordi vi måtte ha fire netter på Disney resort for å kunne ha bryllupet der - nå har vi bestemt oss for å bo tre netter på Port Orleans French Quarters i stede for Pop century - mamma og pappa + min søster og hennes samboer skal bo der også - og pappa betaler Får høre litt med de andre gjestene om de også vil bo der. Vi har jo hus i Tampa, men lettere å nyte Disney-parkene når en bor så nærmt + får goder som å slippe inn en time før åpningstid + to (?) timer etter stengetid - slipper unna det meste av køene da sikkert
I tillegg er det greit å ha hotellrom til os begge som vi kan ordne oss klar til bryllupet på.

Det vi har igjen nå er:

*Finne klær til mann og barn
*undertøy til meg
*bestemme kake-smaken
*bestemme oss for blomstene til sermonien (er sånn noe lunde klart da..)
*skifte navn og ordne med pass til meg og ungene
*Ordne med Marriage license
*Bestemme oss for musikk
*Bestemme oss for hav presten skal si
*Bestille kaketopp + såpesbobler og evt servietter
*Bestille ringene

Puhhhh....er visst litt som gjenstår, ja....
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-01-2009, 22:00   #2
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Wohoo, ikke lenge igjen nå altså!!!
Menyen ser jo veldig bra ut må jeg si. Blir sikkert veldig god mat.

Så snill pappaen din er.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2009, 21:57   #3
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Woohoo her går det unna.

Vi bodde også på POFQ og trivdes veldig godt.
Veldig sånn rolig og stille atmosfære......
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 20:31   #4
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da har vi fått flere ting ordnet - ringene er bestilt
Har funnet dress til Tobias (kjøpte til ham først selv om han bør matche samboer - men dressen var på salg...) Kjøpte en flott sjokoladebrun dress til ham - så nå må vi bare finne en brun dress til samboer også + finne noe som Tobias kan ha inni dressen. Ser for oss noe i rosa - men vi får se hva vi finner. Leter og leter etter kjole til Milla - men hun er såpass liten for alderen at alt vi har funnet så langt er for stort - men vi finner vel noe...

Har kjøpt undertøy til å ha under kjolen (bare truse da, har ikke funnet bh enda) og har bestilt frisørtime og time til voksing av bena noen dager før vi reiser - så ting er i rute

I dag var jeg på ligningskontoret og "søkte" om å skifte etternavn, sånn at jeg kan ordne meg nytt pass.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd

Sist endret av Rutletutt; 30-01-2009 kl 19:35.
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2009, 15:14   #5
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ser ut som du er fint i rute da ja.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 10:41   #6
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så flott at dere fikk datoen og klokkeslettet dere ønsket

Rommene på Contemporary var jo bare rålekre
Jeg har igrunn aldri likt det hotellet noe særlig fordi jeg syns det ser litt sært ut + at monorailen går rett gjennom det..men rommene var kjempe fine!!!
Og hvis du har tenkt å kopiere middagen vår er det jo utrolig praktisk å kunne gå rett på rommet...vi måtte jo stable oss inn i en taxi på slutten av kvelden...

Bildene dine blir sikkert kjempe lekre! 47 kg var ikke mye nei - men du kan få noen av meg..jeg har sånn ca 5 å gi bort

Ang pm'en din...jeg brukte forresten Lisa's magical weddings til hår og sminke.
Link
Hun var veldig flink. Håret var like fint dagen etter så både jeg og mine 3 venniner hadde flotte krøller dagen etter bryllupet (selvom alt vanligvis bare sklir ut av mitt hår.)

Det eneste er at hunh har SIN stil. Og hvis du ikke sier ifra får du det. Jeg hadde sendt bilde på forhånd, men det husket hun tydligvis ikke og laget slik hun pleier (ikke sånn jeg egentlig ville ha det). Men har du med bilde den dagen og sier stopp om hun gjør noe annet så blir det veldig bra.
Det var dessuten veldig praktisk at hun kom til hotellrommet mitt og ordnet oss. Hadde med seg drøssevis med krølltenger, hårspray og sminke....

Husker desverre ikke hva jeg betalte. Kan sjekke mailen hjemme om jeg finner noe litt senere.....
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 11:43   #7
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Så flott at dere fikk datoen og klokkeslettet dere ønsket

Rommene på Contemporary var jo bare rålekre
Jeg har igrunn aldri likt det hotellet noe særlig fordi jeg syns det ser litt sært ut + at monorailen går rett gjennom det..men rommene var kjempe fine!!!
Og hvis du har tenkt å kopiere middagen vår er det jo utrolig praktisk å kunne gå rett på rommet...vi måtte jo stable oss inn i en taxi på slutten av kvelden...

Bildene dine blir sikkert kjempe lekre! 47 kg var ikke mye nei - men du kan få noen av meg..jeg har sånn ca 5 å gi bort

Ang pm'en din...jeg brukte forresten Lisa's magical weddings til hår og sminke.
Link
Hun var veldig flink. Håret var like fint dagen etter så både jeg og mine 3 venniner hadde flotte krøller dagen etter bryllupet (selvom alt vanligvis bare sklir ut av mitt hår.)

Det eneste er at hunh har SIN stil. Og hvis du ikke sier ifra får du det. Jeg hadde sendt bilde på forhånd, men det husket hun tydligvis ikke og laget slik hun pleier (ikke sånn jeg egentlig ville ha det). Men har du med bilde den dagen og sier stopp om hun gjør noe annet så blir det veldig bra.
Det var dessuten veldig praktisk at hun kom til hotellrommet mitt og ordnet oss. Hadde med seg drøssevis med krølltenger, hårspray og sminke....

Husker desverre ikke hva jeg betalte. Kan sjekke mailen hjemme om jeg finner noe litt senere.....
Takk for svar
Jeg må vel få se om jeg får somlet meg til å bestille en eller annen til make up/hår snart
Syns jeg husker en eller annen Anna fra Annas makeover majic eller noe sånt, som veldig mange inne på disneybridesforumet skrøt sånn av - kan det stemme? Jeg har enda ikke fått skikk på e-mailen min...kan motta mail, men ikke sende utså jeg har ikke fått meldt meg inn på forumet igjen...
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 20:26   #8
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Jeg hr hørt navnet ja og vet endel ruke henne - men jeg huker ikke hva de har sagt.

Det folk klager på - om noe -på Lisa (som jeg bukte) er at hun har sin stil og dersom du ikke sier ifra år du det.
Men jeg har sett mange hun har fikset som har ønsket no annet og som har sagt ifra og dermed fått det. Men du må tørre å si ifra.
Jeg sa også litt stopp da hun prøvde å plassere min"krølletopp" midt oppå hodet...så daflyttet hun dn lavere bak
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 20:48   #9
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,191
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Jeg hr hørt navnet ja og vet endel ruke henne - men jeg huker ikke hva de har sagt.

Det folk klager på - om noe -på Lisa (som jeg bukte) er at hun har sin stil og dersom du ikke sier ifra år du det.
Men jeg har sett mange hun har fikset som har ønsket no annet og som har sagt ifra og dermed fått det. Men du må tørre å si ifra.
Jeg sa også litt stopp da hun prøvde å plassere min"krølletopp" midt oppå hodet...så daflyttet hun dn lavere bak
Jeg er ikke så flink å si i fra i grunn.... kanskje hun ikke er for meg da Var det riktig stavet - makeovermajic? Syns jeg husker det ble stavet sånn...må prøve å finne en nettside eller noe
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 21:24   #10
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Du, vet du om man kan få egenkomponert middag på cont. rommene? Eller må man ha fra menyen der??

Tror makeovermajic er riktig. Ellers har du og beautyspeciale eller hva de heter, virker som de er veldig bra og.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com