Så flott at dere fikk datoen og klokkeslettet dere ønsket
Rommene på Contemporary var jo bare rålekre
Jeg har igrunn aldri likt det hotellet noe særlig fordi jeg syns det ser litt sært ut + at monorailen går rett gjennom det..men rommene var kjempe fine!!!
Og hvis du har tenkt å kopiere middagen vår er det jo utrolig praktisk å kunne gå rett på rommet...vi måtte jo stable oss inn i en taxi på slutten av kvelden...
Bildene dine blir sikkert kjempe lekre! 47 kg var ikke mye nei - men du kan få noen av meg..jeg har sånn ca 5 å gi bort
Ang pm'en din...jeg brukte forresten Lisa's magical weddings til hår og sminke.
Link
Hun var veldig flink. Håret var like fint dagen etter så både jeg og mine 3 venniner hadde flotte krøller dagen etter bryllupet (selvom alt vanligvis bare sklir ut av mitt hår.)
Det eneste er at hunh har SIN stil. Og hvis du ikke sier ifra får du det. Jeg hadde sendt bilde på forhånd, men det husket hun tydligvis ikke og laget slik hun pleier (ikke sånn jeg egentlig ville ha det). Men har du med bilde den dagen og sier stopp om hun gjør noe annet så blir det veldig bra.
Det var dessuten veldig praktisk at hun kom til hotellrommet mitt og ordnet oss. Hadde med seg drøssevis med krølltenger, hårspray og sminke....
Husker desverre ikke hva jeg betalte. Kan sjekke mailen hjemme om jeg finner noe litt senere.....