Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-02-2008, 09:13   #1
Medlem
 
Momo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Disse skoene syns jeg er knallfine
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ja de likte jeg også. Men de har veldig!! høy hel, så for meg ble de uaktuelle å gå i hele dagen Men det er mulig jeg er litt lite trent med høye heler også da
__________________
Momo
Storesøster september 02 Lillesøster september 05
Vi Gifter oss 21 juni 2008
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 09:21   #2
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Momo Vis post
Ja de likte jeg også. Men de har veldig!! høy hel, så for meg ble de uaktuelle å gå i hele dagen Men det er mulig jeg er litt lite trent med høye heler også da
Ja, jeg vet...er nok uaktuelle for meg også pga det Jeg prøvde noen like høye da jeg prøvde kjoler på Brudehuset, og da klarte jeg nesten ikke gå - så jeg må nok øve meg lenge før hvis jeg skal tørre å gå på noe sånt, ja Men, flotte, det var de
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 22:59   #3
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 82
MP Rating: 0% (0)
juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Mye lekkert der ja
juddllihuddelli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-02-2008, 12:16   #4
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

DA HAR VI BESTEMT OSS - DET BLIR WEDDING PAVILLION

Er SÅ deilig å ha bestemt seg - nå kan jeg se for meg alt litt bedre og begynne å planlegge litt mer detaljer. Fant ut det var det riktige for oss, da det vil bli litt mer høytidelig og privat Så da får vi krysse fingrene for at vi får den når vi vil ha den - håper på 20.04.2009 kl 14.30, men kan ikke bestille noe før 8 mnd før den datoen....
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd

Sist endret av Rutletutt; 23-02-2008 kl 15:10.
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-02-2008, 13:38   #5
Supermedlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så spennende!!!!!!!!!
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008 ......... og lille spire 09




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-02-2008, 14:51   #6
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Jeg får oppdatere listen min litt
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-02-2008, 17:34   #7
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 82
MP Rating: 0% (0)
juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Så fantastisk! Gratulerer! alt for at dere får den dagen dere vil
juddllihuddelli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 12:05   #8
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Tusen takk, jenter Nå klarer jeg å se alt mye bedre for meg, og jo mer jeg tenker på det, jo mer sikker er jeg på at det er det riktige valget
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 12:44   #9
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Lekre sko

Jeg kjøpte først noen som var så høye (elsker å gå i høye sko), men de ble faktisk så høye at jeg "skle ut av dem" forran.
Også fant jeg ut at jeg syns hvite skotupper som titter ut under kjolen var penere enn bare tær
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 14:06   #10
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Også fant jeg ut at jeg syns hvite skotupper som titter ut under kjolen var penere enn bare tær
Ja, det stemmer sikkert - hadde jeg ikke tenkt på - jeg har jo bare prøvd kjoler med "hele" sko til - takk for tips
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com