Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2006, 15:33   #1
Supermedlem

Smil76 sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,325
MP Rating: 0% (0)
Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.
Skal i bryllup jeg...

...og hva skal jeg ha på ???

Finner ikke så mye her i byen - kanskje sko.

Hva syns dere om denne?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Skulle være en bolero til, men det ser ut som de ikke har flere i samme farge - bare brun og korall igjen.

Brun kjole i bryllup`??? I august
Gammel 13-06-2006, 17:55   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,591
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal i bryllup jeg...

Jeg synes denne så fin ut

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2006, 19:10   #3
Supermedlem

Nordlyset79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordlæning i Bergen
Meldinger: 960
Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.

Synes den var fin, men ville passet på å "stæshet" den opp med sko, veske smykker etc.

Født 23.04.05
3900 g og 52 cm

Hvis du alltid sier "vi får se", hender det aldri noe.
Nordlyset79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2006, 19:48   #4
Supermedlem

Smil76 sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,325
Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nordlyset79
Synes den var fin, men ville passet på å "stæshet" den opp med sko, veske smykker etc.
Åff kårs! Det var tanken - men må ha en jakke e.l. til syns jeg, og den som hører til har de ikke lenger (bolero)- i allefall ikke på nett. Sånn er det bestandig når jeg skal kjøpe klær. Finner noe jeg har lyst på - så har de ikke rette størrelsen, ikke rette fargen, ikke rette prisen. Grønne sko får jeg tak i, smykke likeså, væske er vel heller ikke noe proble - problemet er jakka..............................

.............

Nei, nei... må vel bare lete videre
Gammel 13-06-2006, 19:52   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Hva med sjal? Når du får kjolen gå til en stoffbutikk, se om de har samme typestoff. Eller om du finner et fint hekle sjal el som du kan ha.

Kjolen var kjempe lekker, synes du skal gjøre det enkel med tilbehør.
Gammel 14-06-2006, 09:40   #6
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Du behøver vel ikke den boleroen. Kjolen var fin i seg selv den, og du kan jo prøve å få tak i en liten fuskepels (gjerne brun) å ha over skuldrene. Det hadde vært pent til denne kjolen.
Evt et sjal ja.

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2006, 17:01   #7
Supermedlem

Nordlyset79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordlæning i Bergen
Meldinger: 960
Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.

Synes heller ikke du trenger bolero, men et sjal til å ha over skuldrene i kirken er nok greit å ha.

Født 23.04.05
3900 g og 52 cm

Hvis du alltid sier "vi får se", hender det aldri noe.
Nordlyset79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:59.