Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 22:49   #1
Seniormedlem
 
Lita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,576
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.
sko??

Lurte på sko.
Jeg har et par sko jeg kan låne av søster som hun brukte i bryllupet sitt. De er nesten like fine, men ikke så veldig høye.
Snakk om å legge opp kjolen, så er litt rådvil for om jeg skal gå for de skoene eller kjøpe nye.
Jeg liker skoene, men saken er den at sambern min er 23 cm høyere en meg.
Bør jeg ha høye sko, eller lave som er komfortable.
Bruker aldri høye hæler.
Hva ville dere ha valgt??
__________________
Lita, 01 og 04
Lita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 13:37   #2
Supermedlem
 
Litabee sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sola
Meldinger: 1,378
MP Rating: 0% (0)
Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.
Sv: sko??

Jeg ville tatt sko som er komfortable og som du klarer å gå en hel dag og kveld på. Kjipt med vonde føtter på den store dagen.
__________________
en liten engel f/d juni 05 - 21+5
snuppa født mai 06



Litabee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 09:23   #3
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,003
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sko??

Ja, jeg ville gått for lave og komfortable. Det gjør jeg her, for det blir en lang dag med litt tråkking og masse dans, vil jeg tro. Min samboer er 26 cm høyere enn meg, men vi er som vi er.
__________________
06
Monielle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 15:01   #4
Seniormedlem
 
Lita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,576
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.
Sv: sko??

Takk for svar
Har nå prøvd de skoene jeg har, og funnet ut at jeg går for de.
Mye en skal tenke på
__________________
Lita, 01 og 04
Lita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com