Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Desember
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2008, 04:12   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
smiljana er en ukjent størrelse akkurat nå.
Tamtamtaram!

Da erklærer jeg herved desember 2008 for åpnet!

Eirin kom til verden 20.11.08, 8 dager før UL-termin, og 13 dager før min egen eggløsningstermin som var 03. desember.
smiljana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 21:40   #2
Seniormedlem

jippi sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,955
jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.
Sv: Tamtamtaram!

Heldig du som er ferdig!
Men snart kommer vi en etter en.
jippi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 12:32   #3
Supermedlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.

Da er jeg på plass oxo....
Jeg er forresten Ballerina!
pixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 21:28   #4
Medlem

Callie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 209
Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.Callie har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av jippi Vis post
Heldig du som er ferdig!
Men snart kommer vi en etter en.
Signerer denne.

Dvs jeg blir nok en av de siste som kommer hit aktivt, med termin 29. des. og langt på overtid med de to første

Håper dere som kommer hit først ikke glemmer oss som blir igjen på snartmamma til slutt

Sist endret av Callie; 01-12-2008 kl 21:38.
Callie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 05:47   #5
Supermedlem

smurfine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 546
smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.

Jeg kommer snart!!! Veldig snart håper jeg. Magen er så stor nå og strekkmerkene lever sin egen verden
Gleeeeeeeeeeeeeeeeder meg til alt er overstått!!

Lillebror 11.desember 2008
smurfine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 15:20   #6
Supermedlem

Emilia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 964
Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.

Da var jeg på plass også. Mia er en uke idag

"Å gjøre rent i huset mens barna fremdeles er i oppveksten,
er som å måke innkjørselen før det har sluttet å snø"
Emilia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2008, 12:11   #7
Medlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 189
Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.Modesty er fantastisk mot andre.

Hei hei

Jeg bør nesten komme snart ja synes jeg 8 dager på overtid nå, hehe.
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2008, 12:53   #8
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 294
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Og jeg er her,tuppa mi er 17 dager i dag.
Jeg er forresten toobe3 på SM.

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2008, 16:55   #9
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 865
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

Da er jeg også her! Jippi!!!
Fantastica er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2008, 21:52   #10
Seniormedlem

jippi sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,955
jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.

No er eg her på ordentlig! nybakt 4barnsmamma
jippi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:56.