Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Desember

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-12-2008, 09:24   #11
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
Sv: Tamtamtaram!

hello!
Her er jeg også!
Lillebror blir faktisk 1 uke i morgen, tiden flyr sier jeg bare!
Kom meg over til desember slik jeg håpte på! Så da har vi et barn født i oktober,et i november og et i desember!!

Travelt for tiden,så det blir vel mer skavling senere og i hvertfall etter jul.
Går sakte opp for meg at det raser mot jul... Hjælp sier jeg bare!
Gammel 10-12-2008, 22:14   #12
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 6
blonda er en ukjent størrelse akkurat nå.

Da har jeg endelig klart å registrere meg her, er fortsatt i ammetåke.
Vil helst være her i desemberklubben selv om lille tulla kom i november , håper det er ok.
Har sendt søknad om å bli med i desember 2008 gruppen, så da håper jeg på å bli godkjent
Gammel 12-12-2008, 21:33   #13
Supermedlem

Emilia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 948
Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.Emilia er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av blonda Vis post

Da har jeg endelig klart å registrere meg her, er fortsatt i ammetåke.
Vil helst være her i desemberklubben selv om lille tulla kom i november , håper det er ok.
Har sendt søknad om å bli med i desember 2008 gruppen, så da håper jeg på å bli godkjent
Hvor har du funnet desember 2008 da? Noe jeg har gåttt glipp av visst

Fant den

"Å gjøre rent i huset mens barna fremdeles er i oppveksten,
er som å måke innkjørselen før det har sluttet å snø"

Sist endret av Emilia; 13-12-2008 kl 13:07.
Emilia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2008, 23:13   #14
Juniormedlem

Illusion sin avatar

Meldinger: 8
Illusion er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei!
Da var jeg på plass.
Illusion er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2008, 15:26   #15
Medlem

baronessen sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 174
baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.

SnartGravid 00/01 SnartMamma 01/02 NybaktMamma 02/03 SnartMamma 03/04 NybaktMamma 04/05 SnartMamma 08 NybaktMamma 08/09
baronessen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2008, 20:42   #16
Juniormedlem

Snuppa83 sin avatar

Sted: Østfold
Meldinger: 15
Snuppa83 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Da er jeg omsider på plass også - storkoser meg som fersk tobarnsmamma
Gammel 13-12-2008, 21:45   #17
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 640
MP Rating: 100% (1)
Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.

Jeg hadde termin i desember, men lillebror ble født 28.november

28.11.08
Julibaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2008, 22:35   #18
Juniormedlem

Myria sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 19
Myria er en ukjent størrelse akkurat nå.

Da er jeg også på plass. Den lille vakre gutten vår kom 1. desember. Verdens beste julekalendergave.
Myria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2008, 13:05   #19
Supermedlem

melody sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 633
MP Rating: 100% (1)
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er jeg Lillebror kom til verden 3/12

melody er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2008, 20:58   #20
Juniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 45
Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Julibaby Vis post
Jeg hadde termin i desember, men lillebror ble født 28.november
Jeg hadde termin 28.november, men lille Isak Nathaniel kom 11.desember

3 dager og 2 timer gammel nå
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:24.