Se RSS-feed

Lita84

Prøver å bli sunn..

Gi rating til denne meldingen
..men det er SØREN meg ikke lett Etter at alt sklei heelt ut etter Januar er vekta ENDA mer, hadde det ikke vært for at jeg har vært gravid har jeg aldri veid så mye før Det tells å være gravid, ja?

Dermed må innsatsen økes.. Forrige uka klarte jeg å dra meg ut på 2 turer i barnehagen for å hente..1 dag på trimsykkelen og syklet 1 mil (da var jeg helt ødelagt i beina i maange timer etterpå, måtte ty til paracet for å få sove
Og så en stykk laang tur i dag (vertfall i antall meter ). Altså 4 av 7 dager med bevegelse, det er 4 dager mer enn andre uker Så var det sjokoladen da..Det er betydelig mindre, jeg har bare spist en pakke Ballerina kjeks denne uka (mot..en om dagen nesten før? ). Og mindre sjokolade. Jeg var på god vei, men den helsiaks "påskegodis på halv pris"-greia forsvinner jo aldri..

Og mindre småspising..Kjære vene, at et menneske kan spise så mye rart som jeg gjør Og brusen da..vi har sklidd helt ut..

Jupp..!

Neste ukas mål:

- Minst 4 dager med trening (jeg vet selv hva jeg legger i trening).
- Maks. 3 sjokolalder (jeg vet selv hva som er "nok").
- Minst 3 glass om dagen (flaut å si det, men jeg drikker ikke vann..så setter standaren litt lavt nå).
- Max 2 glass PepsiMax om dagen (...)

Generelt:
- Spise frukt på kvelden istedenfor snop/"dårlig mat"
- Frokost hver dag
- Lunsj hver dag
- Mindre porsjoner middag

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

1. Lita84 -
    Lita84 sin avatar
    Gaah - matpakken ligger i gangen hjemme, jeg fikk bare ned et halvt glass vann i morrest (da gulpet jeg vann etter på ) - og nå sitter jeg på skolen og er TØRST..(men er helt skrapa for penger, får ikke tak i en flaske med vann.. ).
  2. Mondeo -
    Mondeo sin avatar
    Hvordan går det med deg? Jeg sklei ut i julen, så tok jeg av et par kilo og så sklei det heeeelt ut i påsken igjen. Fordømrande sjokoladeegg! Men nå, skjønneru, nå er jeg motivert som bare juling! Sender over noen vibber ((((()))))
    Lykke til videre.
  3. Lita84 -
    Lita84 sin avatar
    Tja, jeg holder nå koken enda - starta jo egentlig på Mandag, så hadde blitt litt skuffa om jeg ramla av lasset før Torsdag

Fikk trenet Tirsdag og Onsdag, Mandag snødde det (!!) og i dag ble det rett og slett ikke tid. Imorgen skal jeg ut igjen da, og forhåpentligvis både Lørdag og Søndag!

Tenkte å måle litt imorra, ca. en uke siden sist (måle overarmer, lår, rumpe, mage etc). Men mulig det er for tidlig for å merke noe.

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: