Oppsummering "bli sunn" uke 1
av
11-04-2008 kl. 11:46 (1013 Visninger)Jupp! Må oppdatere - kommer til bli hver Fredag, så selv om jeg først startet påMandagen får det bare bli sånn denne uka.
Jeg synes jeg har vært flink å holde meg unna sjokolade! Målet var jo max 3. jeg har spiste bittelitt i dag Ellers holdt meg unna!
Andre mål var vann..Det klarer jeg ikke. Og jeg som trodde 3 glass om dagen var et lavt mål Prøver bedre neste uke!
Pepsi Max - jeg styrer meg til kun etter at E.S. har lagt seg, nå er eksamen over og jeg trenger ikke trøstespise Ballerina og drikke Pepsi Max som "trøst" Prøve å kutte mer ned.
Treninga har det gått greit med synes jeg. Mandagen snødde det, så da ble det ikke noe. Tirsdag og Onsdag gikk vi til og fra barnehagehentinga som planlagt. I går ble det ikke tid da skolen var ferdig så sent. Siden det var studiedag i dag var planen å gå til leveringa, og hentinga..Men jentungen er blitt syk Så da spørs det om jeg kommer meg ut i det hele tatt med ei med feber..
Vekta har rørt seg bittelitt, men fra i går til i dag har jeg lagt på meg 500 gram I følge Feritlity Friend (sånn program jeg legger inn morgen temperaturene mine) skal jeg ha mensen om en uke, så det kan være derfor. Men selv med det 500 grammene opp er jeg under der jeg var i forrige uka Ikke så mye, men..
HAr mål de samme stedene som forrige uke (over- og underarm, mage, midje, lår etc. ) Ikke forandringer der jeg VIL ha (overarm, lår og legger), men ned 2 cm på forskjellig plasser på magen Heldigvis ikke gått opp noen plasser heller
Yesyes. Nå er det helg, blir nok litt utskeielser - det var i vertfall planen. Så får vi se om samvittigheten strekker til da