Alternantivmesse
av
20-04-2008 kl. 00:48 (1112 Visninger)Ja, å jo fortelle litt fra messa i dag. Visste egentlig ikke hva jeg ville oppnå..Er jo litt nysgjerrig på dette.. Og som jeg sa til når vi gikk inn; tenkt - de har klart å lage en messe, som faktisk trekker mange tusen folk, om et emne ingen vet er sant! Det er litt sykt.. Grunnen til at det "lever" videre er jo at folk tror på det.
Gjorde bommerten og tok med vogna, skulle tatt jenta i bæresela. ble til at jeg måtte bærre 13-14 kilo i armene i 2 timer Samtidig som at vi ikke kom fram noen plasser med vogna som vi måtte slepe med oss, tom sådan..
Men morsomt med stander og slikt. Mye folk, og ikke minst mange rare lukter Snakket ikke med så mange, mest titting. Og kjenne på følelsene, for det var faktisk mange rare følelser Jeg vet ikke hva jeg tror på av slikt, men jeg må ærlig innrømme at jeg kjente litt av hvert i dag..
Kan jo fortsette med å fortelle om Han er skeptisker på høyeste grad. Han er vitenskapsmann (som han sier selv), og er veldig opptatt av ting som kan forskes på, og dermed dokumenteres. Han er derfor meeeget skeptis..Ler av meg når jeg ser på Åndenes Makt og den 6. sans Men han ville være med i dag da..
Vertfall. Jeg tror på dette, så for meg var det ikke så viktig å få "testet". Jeg ville gjerne at han skulle prøve noe som de tilbydde der (selvfølgelig ikke gratis). Det var folk som gjorde alt mulig, healing, tarotkortspåing, horoskop, spåing i hender osv..
Det var én dame som fengslet meg mer enn andre. Uten at jeg vet hvordan. Men hver gang vi gikk forbi der begynte jeg å svette (!! *blir gal* ). Ekstra adrenali som pumper kanskje?
Tok oss flere rnder rundt for å finne rette personen til å gjøre noe med men ingen andre enn hun føltes "rett".
Vi sjekket listen hennes, og så hun (som alle andre) hadde fult i mange timer fremover..Men kunden som skulle ha time nå var ikke møtt opp! Snakk om..ja, at det var "mente to be". Han satt seg ned der, og fikk snakke med damen som visstnok brukte "kanalisering" som hjelpemetode. Dvs. at hun kunne få kontakt med hjelpere/skytsengler man hadde osv..
Jeg vet ikke, men jeg tror (faktisk) han er litt mindre tvilene nå.. Og i følge henne har han en speisell skyttsengel; mammaen hans..
Har vært en litt tøff ettermiddag for han nå..Mye følelser i sving, han tviler jo så fælt. Men skjønner ikke alt, forståelig nok.. Damen spurte om lov til å kanalsire ord fra mammaen hans..Om ting som har plaget han siden vi reiste nedover hit, når hun var dødssyk.. Veldig vanskelige følelser..
Men han mener selv han har fått litt mer ro nå..Og det er jo bra..
Ja, lite tilbakeblikk til at jeg sa at det var rare følelser i sving: i tilegg til de merkelige hetetoktene (jeg hadde dem forøvrig også når jeg hadde satt han av hos spådamen, og gikk for å ta ut penger). Men når han fortalte meg at han hadde en skyttsengel, og at det var moren hans..Da fikk jeg de samme frysningene og tårene som jeg fikk når E.S. ble født Akkurat når hun kom ut..Jeg sa det etterpå; at jeg var brennesikker på at jeg ikke var alene akkurat da.. Husker hvordan jeg så ut av vinduet og tenkte på henne.. Akkyurat den fryninsgen fikk jeg da..Så utrolig rart.. Kanskje var det et tegn?
Håper hun setter pris på det vi vet nå..At hun er her, som vi håpet på..