Se RSS-feed

Lita84

Oppsummering "bli sunn" uke 6

Gi rating til denne meldingen
Etter noen heller dårlige møter med søtstoffer som ender i diaré og magevondt (og all den lufta, auau ) la jeg på meg 1 kg på to dager Av en eller annen grunn legger jeg PÅ meg når masse kommer ut Men masse vann da, merker av anklene er hovne, sokkene lager merker osv..

MEN til tross for disse ublide møtene var det 200 gram ned (+ den kiloen ned igjen da), så det er jo bra. Nå må jeg bare holde meg unna søtningsstoffene (i alle slaks sukkerfrie godiser ).

Lager masse lavkarbo kose-mat nå - bl.a. Fedons Franske sjokoladekake, kransekakefingre (ikke med melis, men med Splenda), jordbærfromasj av Heistad Gele, sjokolade mousse av Heistad sjokoaldepudding..Mmmm!

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

1. Mondeo -
    Mondeo sin avatar
    Hvordan smaker de kransekakefingrene? Jeg ELSKER kransekake, men det er jo så inni hampen med kalorier i de man kjøper. Smaker de like godt når man lager de med splenda?
  2. Emjo -
    Emjo sin avatar
    Jeg har også skeiet ut med lavkarbo godis... men vekta går veldig opp (selv om man fort går ned igjen)

Jeg er også nysgjerrig på de kransekaefingrene. Hvordan smaker de ifht vanlig kransekake?

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: