Se RSS-feed

Krembolle

Mitt første innlegg! Juhu!

Gi rating til denne meldingen
Har tenkt lenge på å opprette en blogg, men har ikke kommet så langt -før nå.

Ikke at jeg lever et så interessant liv, men kanskje noe er verdt å skrible ned?

I dag dro svigermor hjem til det kalde nord etter å ha vært her på besøk siden torsdag. Ungene er helt ville etter henne og jeg syns hun er ei trivelig dame. Lett å prate med og hun har sterke meninger om det meste. Hun sitter liksom ikke bare på pynt, men hun steller unger, henger opp klær og tar ut av oppvaskmaskinen. Det er jo faktisk hjelp i dama.

For en mnd siden sa jeg opp jobben min som avdelingsleder i barnehage pga dårlig arbeidsmiljø. Holdte ikke ut en dag lengre på den plassen! Selvfølgelig dagen etter jeg sa opp, pådro jeg meg en skiveutglidning i nakken og nå er jeg sykemeldt. Skikkelig vondt hele tiden og jeg har begynt til fysio etter snart 5 uker med konservativ behandling. Jeg har reagert negativt på behandlingen og fått sekundær skade i musklene opp til ansiktet. Resultatet er konstante smerter i tenner, bihuler, tinning og øre. Det kommer til å gå over, men jeg håper virkelig at det skjer kjapt!

Jaja, ser at bildet jeg har på profilen min er utbyttingsklart, det er jo 3 år siden det ble tatt! Får se om jeg finner noe annet i kveld.

Får håpe denne bloggen blir brukt litt da. Jeg er nemlig veldig flink i starten, meeeeeeen så dabber det av etterhvert

Må bare slenge med et bilde jeg tok av ei ape på ferien vår i år. Syns det ble så bra!

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. -
     sin avatar
    Håper det går bedre nå!

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: