Se RSS-feed

geysirland

7 juni 2010

Gi rating til denne meldingen
Tiden flyr du. Snart er det sommerferie for liten og stor. Har muligens bare 1 dag igjen på skolen. Muntlig kjemi på mandag.

Fredag får jeg høre om jeg kommer opp i muntlig. Kom ikke opp i skriftelig.

Har ringt høyskolen idag for å spørre hvor mange som har søkt til høsten og der fikk jeg vite at har jeg kjemi og matematikk så er jeg garantert å komme inn. juhu... artig.

Klarte å karre meg fra 3 til 4 i standpunkt karakter i matematikk. Så spørs det da om jeg klarer å beholde 5'eren min i kjemi. Holder på med organisk kjemi og det er fortsatt kaos for meg. I morgen skal jeg lese.

Hadde frihelg sist helg. Deilig. Jeg og bestevenninna mi dro og spilte bowling og så fant vi sånt spill til der hvor man sender en puck mellom seg i en vanvittig fart for å score mål på hverandre i en sprekk på hver side. Gud det er så artig. Vi skrek og hoiet. Vi har bestandig vært barnsli så vi har det så moro med så lite. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg. Det var sikkelig skøy.

Barnefaren er håpløs. Får null kontakt med han. Driter i og for seg i han og da.

Skal han ha kontakt med noen her får han stå for kontakten har jeg funnet ut.

Vi trives bedre og bedre her vi bor nå. I dag mens før jeg hentet ungene kom nabogutten bort mens jeg satt på balkongen og strikket litt og begynte og prate. Koselig. Han lurte på når jentungen min kom hjem. Han er 2 år eldre. Han og hun og en gutt til på hans alder har syklet og hoppet i trampoline hele ettermiddagen pluss at mini har vært med på trampolina innimellom. Vært sikkelig koselig. Endelig fikk vi litt sol.

Har vært hos legen igjen. Det har vært litt tungt i det siste. Ble lurt av verkstedet med bilen min. Hadde avtalt pris på 4500 kr og når jeg kommer å henter bilen så har de putta inn noe de ikke har sagt i fra om og regnina ble nesten 2000 kr dyrere. Dermed er jeg litt i tvil om jeg skal betale det eller skrive klagebrev og si at jeg skal betale det hvis de fikser det som står igjen for å få bilen godkjent. Det skulle de også ha 2000 kr for. Blir flådd av å ha bil. Har doblet dosen med cipralex. Vet jo at jeg legger på meg av det. Lurer på hvordan jeg blir seenede ut tilslutt etter alt dette om jeg noen ganger kommer til å komme til meg selv igjen???

Ja den tid den sorg.

Det var visst siste nytt.

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: