Se RSS-feed

geysirland

April 2011

Gi rating til denne meldingen
Herregud som tiden flyr. Ser at jeg ikke har skrevet her siden januar 2011...
Vi har det nå fortsatt stort sett bra vi. Jeg og ungene. Skolen er travel og det er mye og holde styr på. Skal ha praktisk test nå til torsdagen og vil gjerne stå på den slik at jeg får mer tid til å lese på mikrobiologi. Syns at etter påskeferien så er jeg snart midt oppi eksamen kjøret igjen.

Jeg trives så godt på skolen. Det er en herlig gjeng jeg har sammen med meg i klassen. De er bare helt herlige...

Denne helgen har jeg avlastning. Deilig. Så idag har jeg vært i byen og truffet beste venninna mi over en burger. Vært en tur på skola og møtt en gjeng der som satt å leste. Leste litt sjøl og... møtte pappa og broren min tilfeldigvis også og måtte nå bare drikke kaffe med dem og spise "gammel" ostekake.... Men har ikke fått diare enda så det går nok bra.

Hva har skjedd siden sist da. Eksen prøver å skvise meg for penger gjennom advokat. Har tatt til motmæle igjennom advokat og avist kravet. Så hva som skjer videre vet jeg ikke. Eksen har giftet seg igjen. Hun har faktisk spurt meg om vennskap på facebook. Syns ikke noe gæli om henne jeg. Kjenner henne ikke godt nok. Men syns hun ser grei ut. Men syns samtidig litt synd i henne som har rotet seg borti den kronidioten... men men..

Jeg skjønner meg ikke på kvinner på min alder. Det er tre stykk som er like gamle som meg som har nettopp hatt samlivsbrudd og bare ett par mnd'er etterpå er de i full gang i jakt på nye mannfolk???? Hvorfor sånn hastverk???? Tenkte at når man har gått igjennom ett brudd så er det vel godt å få litt fred meg seg sjøl. Men det er nok bare meg som tenker slik. Har ei som gikk i klassen min på barneskolen. Hun har nå skilt seg og vært samboer snart 6 ganger og ikke funket. Og nå er hun i full gang på jakt igjen etter en ny??? Jeg mener..det burde være lov og stoppe litt opp og tenke litt og. Men det er sikkert bare meg som tenker sånn. Kunnet aldri ha falt meg inn å dratt ut på byen for å "lete" etter noen... for 10 år siden ja...men nå har jeg prøvd å være gift og gått igjennom samlivsbrudd så nå vet jeg hva det dreier seg om og så langt er jeg sjeleglad for å kommet meg ut av det.

Ungene blir jo større og større. Nå begynner så smått minstemann å lukte på og gå på do...snart har jeg ikke noe bleiebarn tror jeg. Så flink som han er blitt til å snakke. De er så glade i hverandre de to jeg har. De må ha klem hver dag av hverandre. Ja de sloss de og rett som det er. Men så ser jeg også hvor godt de leker sammen. Selv om jeg har en gutt som elsker negle lakk og leke med dokker..han er pappa hele tiden Det er lissom storesøster som er sjefen.

Når de er på barnehagen så vil ikke gutten leke han vil bare stå ved grinda å se på søstra si og si til alle at det er søstra mi...og bare min...

Har kjøpt garn idag. Har bestemt meg for å strikke en gråtass genser til gutten og. Han må ha ny genser til vinteren og når hun fikk en så må vel han også få en.

Påska er rett rundt hjørnet. Skal bli litt godt å slippe å stresse på morgenen. Det er vår, men det er mye snø igjen enda.

Nei vet ikke om noe mer. Alt går nå i sin vante gang.

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: