|
|
|
29-02-2008, 21:05
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 738
|
Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Jeg prøver å finne biler av s-max med 7 seter i jeg, men klarer ikke finne det. Kan du hjelpe meg litt?
|
Det er mange slike biler inne på finn.no, med mange fine bilder. Tror ikke det er noen bilder inne på selve Ford sine sider.
|
|
|
29-02-2008, 21:18
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,177
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Erika
Det er mange slike biler inne på finn.no, med mange fine bilder. Tror ikke det er noen bilder inne på selve Ford sine sider.
|
Jeg klarte bare å finne et bild der hvor man så alle setene slått opp jeg. Mulig jeg kløner litt.
|
|
29-02-2008, 21:36
|
|
Seniormedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Erika
|
Vil gjerne se de oppe sånn at det jeg ser bagasjeplassen som blir igjen.
|
|
01-03-2008, 21:20
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 780
|
Vi har en Nissan Patrol 7 seter. 4 hjulstrekk. Er vel ikke all verdens plass når alle setene er oppe, men er en kjempe sikker bil hvis man skulle kræsje
|
|
|
02-03-2008, 12:15
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,053
|
Vi har en toyota previa, 7 seter. Den er den største 7-seteren man får tak i. Kan sammenlignes med galaxy og sharan, bare enda større, altså vi har faktisk plass til bagasje/vogn baki når alle setene er i bruk! Er kjempe fornøyd med bilen, anbefales! til vanlig bruker vi bare 6 av setene, og da har vi jo veldig god plass til bagasje!
|
|
|
02-03-2008, 12:30
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 738
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Jeanine79
Vi har en toyota previa, 7 seter. Den er den største 7-seteren man får tak i. Kan sammenlignes med galaxy og sharan, bare enda større, altså vi har faktisk plass til bagasje/vogn baki når alle setene er i bruk! Er kjempe fornøyd med bilen, anbefales! til vanlig bruker vi bare 6 av setene, og da har vi jo veldig god plass til bagasje!
|
Dette er den bilen vi faktisk egentlig ville ha. Den er kjempebra, men vi har lyst på ny bil, og denne blir jo ikke lenger tatt inn til Norge dessverre..... Men som sagt tidligere, så kommer vi nå til å velge Ford S-Max - den er mindre, men egentlig perfekt til oss, siden vi ikke har barna så mye med i bil lengre.
|
|
|
02-03-2008, 13:48
|
|
Seniormedlem
|
Sitat:
|
Denne bilen så jo veldig stor og flott ut! Hvorfor har toyota sluttet å ta den inn? Skal det komme en annen modell i stedet for?
|
|
03-03-2008, 23:12
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,053
|
Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Denne bilen så jo veldig stor og flott ut! Hvorfor har toyota sluttet å ta den inn? Skal det komme en annen modell i stedet for?
|
de tar den ikke inn fordi den er for dyr for markedet i Norge. Vi kjøpte vår fra en som importerer fra Tyskland.
|
|
|
04-03-2008, 07:15
|
|
Seniormedlem
|
Sitat:
de tar den ikke inn fordi den er for dyr for markedet i Norge. Vi kjøpte vår fra en som importerer fra Tyskland.
|
kunne du sendt link eller info om denne imporøren på PM Og om du vil fortelle hva dere ga for det også.
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Hybridmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:28.
|