|
 |
|
03-08-2008, 10:43
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,588
|
Sv: Har 2 barn - skal vi ha 3, montro...?
|
|
her venter vi nr 3 og vi er vel begge innstilt på at det blir travelt fremover..
Jeg har pcos, så vi var enig etter sist fødsel å bare se det an, ble det noe så var vi veldig glad, samtidig som vi var svært lykkelig for de 2 vi har. Tanken på at det ikke ble noe 3. har mange ganger surret i hode, men nei da. Det klaffet mye tidligere denne gangen.
Så fra å få beskjed i 2004 om at prøverør var eneste løsningen til å få 3 barn på 3 år, er vi veldig glade for!
Med 8 menstruasjoner siden 2003 og gravid for 3. gang, tenkte vi ikke på at nr 3 ikke passet akkurat nå.
Jeg skulle begynne å jobbe igjen nå i høst og lillesnuppa skulle i barnehage, men det har vi utsatt til neste år.. Det skal alltid fungere på en måte!
Så har dere veldig lyst begge 2, så hadde jeg lagt alle andre tanker til side og heller prøvd på nr 3!
Her er storebror på 2,5 år så utrolig flink, hjelpsom og veldig lite sur egentlig. Så det går veldig bra med våre 2 små nå. Ikke sjalu på lillesøster og de koser seg veldig bra sammen!!!
Sist endret av TattyTeddy; 03-08-2008 kl 10:57.
|
|
|
03-08-2008, 12:29
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,235
|
|
|
Å få nr 3 var det lureste vi har gjort. Det satt litt inne, særlig hos mannen min, men vi har aldri angret et sekund. Hun er en stor kilde til glede for oss alle.
På en måte er det selvsagt mer styr med tre enn med to, men gleden øker også, Jeg staret på utdanning da hun ble født og har kombinert full jobb og utdanning de siste årene. Ting er ikke travlere enn man gjør det til. Vi har tre friske og krevende barn, men jeg føler at ungene gir oss energi mer enn de tapper oss for dem. Jeg var forresten 37 da yngste ble født. Den eldste var da 5,5 år gammel. Jeg har forresten i perioder hatt de aleine, dradd de med overalt osv. Ikke noe stort problem heller, stresser ikke.
For oss ble familien komplett da hun kom, jeg følte meg ikke ferdig før.
Sist endret av Verdande; 03-08-2008 kl 12:32.
|
|
|
12-11-2008, 11:56
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,288
|
|
|
Dette er noe jeg tenker mye på også... Det vil si jeg vil, men mannen min vil ikke ( ihvertfall ikke foreløbig). Noen med gode råd om hvordan å få stae mannfolk på gli??  .
|
12-11-2008, 20:29
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 606
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av sissy
Dette er noe jeg tenker mye på også... Det vil si jeg vil, men mannen min vil ikke ( ihvertfall ikke foreløbig). Noen med gode råd om hvordan å få stae mannfolk på gli??  .
|
Ja, det hadde vært ok. Dvs, jeg vil faktisk ikke bare overtale mannen min. Jeg vil jo gjerne at han også skal ha lyst på et barn til....
Men akkurat nå har det plutselig dukket opp at han kanskje ikke engang har så lyst til å bli gammel sammen med meg, så da faller i hvertfall tanken på nr 3 i grus! Tror det ordner seg med oss, altså. Men tilliten til at det er en selvfølge at det alltid skal være oss har igrunnen falt en hel del de siste par ukene. Bare det at det faktisk kom som et sjokk på meg at han sier han føler svært lite for meg og at vi bare er som venner, sier jo nok om at jeg tydeligvis ikke har så god innsikt i eget ekteskap som jeg trodde  Det siste jeg hadde tatt sjansen på akkurat nå og kanskje veldig langt frem i tid, er å presse frem en avgjørelse som jeg i utgangspunktet vet han er i mot...
|
|
|
13-11-2008, 13:42
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,288
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av turbo76
Ja, det hadde vært ok. Dvs, jeg vil faktisk ikke bare overtale mannen min. Jeg vil jo gjerne at han også skal ha lyst på et barn til....
Men akkurat nå har det plutselig dukket opp at han kanskje ikke engang har så lyst til å bli gammel sammen med meg, så da faller i hvertfall tanken på nr 3 i grus! Tror det ordner seg med oss, altså. Men tilliten til at det er en selvfølge at det alltid skal være oss har igrunnen falt en hel del de siste par ukene. Bare det at det faktisk kom som et sjokk på meg at han sier han føler svært lite for meg og at vi bare er som venner, sier jo nok om at jeg tydeligvis ikke har så god innsikt i eget ekteskap som jeg trodde  Det siste jeg hadde tatt sjansen på akkurat nå og kanskje veldig langt frem i tid, er å presse frem en avgjørelse som jeg i utgangspunktet vet han er i mot...
|
Ja jeg også vil selvfølgelig at han skal ha lyt på et til...
Så trist å høre at alt ikke er som det skal være, håper det ordner seg for dere..
|
14-11-2008, 09:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 606
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av sissy
Ja jeg også vil selvfølgelig at han skal ha lyt på et til...
Så trist å høre at alt ikke er som det skal være, håper det ordner seg for dere.. 
|
Takk for det  vi har vært sammen en årrekke, og dette kom veldig overraskende på meg... Jeg håper inderlig at det ordner seg, samtidig som at tilliten til styrken i vårt forhold nok er litt svekket en god stund, om ikke alltid... Akkurat nå har jeg det ganske vondt!
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:51.
|