Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Når ble du gravid?
Vi ble gravide i løpet av første måned 9 33.33%
Vi ble gravide i løpet av andre måned 6 22.22%
Vi ble gravide i løpet av tredje måned 12 44.44%
Velgere: 27. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-03-2007, 21:54   #1
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,573
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvor mange ble gravid i løpet første 3 mnd dere møtte faren, hvordan har det gått?

Jeg møtte Bertram for snart 5 år siden, i slutten av april.
Mai 2002 fant jeg ut at jeg var gravid.

Noen andre som er omtrent like tidlige ute?
Hvordan har det gått med dere, og hvilke utfordringer har dere hatt?

Det har gått bra med oss, selv om vi absolutt hadde oddsene mot oss. Både fordi jeg ble gravid så fort, og fordi det var diverse andre traumatiske faktorer til stede idet jeg møtte Bertram. For ikke å snakke om et særs vanskelig svangerskap, fødsel og barseltid.

Jeg ble ikke-planlagt gravid igjen ganske nøyaktig 2 år seinere igjen, og jeg var 4 mnd på vei da vi gifta oss.

Jeg er stolt over at det har gått så bra med oss, men innser også at vi midt i det hele tross alt har hatt mye hell med oss med tanke på hvor godt vi faktisk passer sammen

Sist endret av Berta; 24-03-2007 kl 22:02.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2007, 22:02   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,268
MP Rating: 100% (33)
Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mange ble gravid samme mnd dere møtte barnefar, og hvordan har det gått etterpå?

Vi ble i sammen i slutten av Sept 98, ble gravid i Desember 98 ( vi var da 19 år, og ingen hadde hatt noen "seriøse" forhold tidligere)

Nå har vi 3 barn. Jeg ser ikke for meg et annet liv sammen med han, det er liksom rart å tenke på... , blir litt "fjernt" )

Som alle andre, tror jeg, - så har vi oppturer og nedturer... Men det er vel aldri blitt så alvorlig noen gang at vi har hatt lyst å gå fra hverandre.

Lellell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2007, 22:13   #3
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mange ble gravid samme mnd dere møtte barnefar, og hvordan har det gått etterpå?

Ikke jeg (med oss gikk det 9 mnd) men svoger og svigerinnen min ble gravide innen 1 mnd, de er lykkelig gift og har nå 3 nydelige barn Det er 10 år siden de traff hverandre..
Gammel 02-04-2007, 10:46   #4
Supermedlem

frida sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,193
frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.

Vi fikk eldstemann måneden før vi hadde vært sammen i et år, så her gikk det også fort unna.

Nå er eldste blitt 18 og har fått 3 brødre.Vi holder fremdeles sammen og skal gifte oss til sommeren!

Vet at vi har vært heldige, man kjenner ikke en person etter så kort tid.
Jeg var ganske hormonell under første svangerskap og jeg vet at min kjære var glad da jeg ble meg selv igjen etter fødselen Han kunne jo ikke vite om det var sånn jeg faktisk var

Tror ikke vi har hatt større utfordringer enn andre par, vi har hatt våre oppturer og nedturer som de fleste andre.
Gammel 02-04-2007, 11:20   #5
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,323
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.

Ble gravid etter 3 mnd. Vi er skilt i dag.
Gammel 02-04-2007, 17:51   #6
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,153
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mange ble gravid i løpet første 3 mnd dere møtte faren, hvordan har det gått?

Ble gravid tre mnd etter at vi møttes. Det holdt i 4 år (minus noen dager).

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2007, 20:05   #7
IOA
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 755
IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.

Morsomt!

Jeg møtte min kjære april 2004. Snuppa mi er født 2. februar 2005, 2 uker på overtid. Det gikk veldig fort med oss. Det var aldri snakk om at jeg skulle ta abort, og vi bestemte oss for å satse på forholdet.

I dag er vi lykkelige samboere - heldigvis! Vi forlovet oss i sommer, og vi har akkurat kjøpt vår første leilighet. Han er en flott mann, og ikke minst en god pappa for Snuppa. Sambo er i tillegg utenlandsk, så vi har alle statistikker mot oss.

Bare for å understreke det: Graviditeten var ikke planlagt!

IOA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2007, 20:09   #8
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Søsteren min ble gravid i andre måned med sin type i 98, de gikk fra hverandre etter 1,5 år. Men venner er de ennå!
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2007, 20:12   #9
Supermedlem

Adelheid sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Aust-Agder
Meldinger: 726
Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.Adelheid er fantastisk mot andre.

............

Sist endret av Adelheid; 17-04-2007 kl 23:29.
Adelheid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2007, 20:30   #10
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

..........................

Sist endret av Kosmokula; 27-06-2007 kl 12:09.
Kosmokula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:16.