Lillesøster her er bare 2 mnd ennå, men må si at foreløbig har alt vært en dans på roser!
(Og det er itillegg til at vi la ut huset vårt til salgs 3 uker før termin, hadde to visninger første uka vi kom hjem fra sykehuset. Vi har nå solgt huset vårt og kjøpt nytt. Og driver nå å pakker- for vi overtar 15 September. Hun har farta rundt på møter i banken og kontraktsmøter..
Ja, også må jeg ikke glemme at vi skal arrangere dåp og 3 årsdag også før vi flytter!
)
Jeg virkelig koser meg denne gangen! Og jeg har ofte storesøster hjemme fra barnehagen, og i sommer hadde jeg begge ungene alene i 2 uker. Det ville jeg ALDRI trodd jeg kom til å orke på forhånd!
Jeg var så sliten med førstemann at jeg denne gangen virkelig grua meg til barseltida. For jeg må innrø
mme at jeg syntes de første månedene med storesøster var ett mareritt. Hun hadde kolikk og skreik det meste av døgnet. Sov minimalt, og helst bare 10 min av gangen på dagtid. Jeg var lenge vond i underlivet etter fødselen og jeg grein under amminga pga såre bryster. Jeg var så sliten at jeg omtrendt ikke visste hvilket bein jeg skulle stå på. Hun krevde nærkontakt hele tiden, for å få henne til å sovelitt om natta måtte hun ligge OPPÅ meg..
Puh.. blei langt dette her, men godt å få det ut..
Denne gangen sydde de meg ikke så hardt, så allerede dagen etter fødsel var jeg myyye bedre enn jeg var etter flere mnd med storesøster. Og jeg har amma med skjold så jeg har sluppet blodige brystvorter. Og lillesøster sover stort sett veldig godt om nettene, synes egentlig ikke vi har hatt en eneste dårlig natt ennå. Hun er stort sett våken hele dagen da, eller sover i armene mine, men det går greit så lenge nettene er gode. Denne gangen har jeg ikke vært sliten i det hele tatt! Jeg bare nyter å være tobarnsmor!
Oj.. det blei visst enda lengere ..