Jeg begynner å bli mer og mer bekymret for at gutten vår ikke har nok kontakt med jevnaldrende/andre barn.
Foreldrene er, mildt sagt, lite sosialt, dvs vi har overhodet ikke noe sosialt nettverk (ja, det finnes, trist nok) utover familien som vi ser iblant.
Før gutten kom var det tragisk nok, men kun vårt problem. Nå går det utover gutten, som jeg mener må da ta skade av det.
Han går i en liten familiebhg med kun 8 barn, herav vil nesten alle være rundt året gammel nå etter ferien. Han trives veldig godt og er egentlig veldig glad i andre barn.
Nå hadde bhg stengt i 6 uker og han har ikke hatt kontakt med noen andre barn i denne perioden i det hele tatt!!
Jeg synes dette er så trist, men vi bare får det ikke til. Vet ikke engang helt hvorfor, vi er ikke så forferdeloge altså.
Har dere noen ideer/tips hvordan man bygger opp et nettverk helt fra skratch av? Føler alltid at folk vi blir kjent med har et stort nok nettverk fra før av og ikke trenger flere venner/bekjente.
Finnes det noen grupper/organisasjoner osv?
Jeg har gitt opp å snakke med mannen min om det altså... men vil ikke at gutten lider :-((. Føler meg så fælt!