Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Familierelasjoner




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2009, 11:42   #1
Medlem
 
escada sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 420
MP Rating: 0% (0)
escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.
Hva ville dere gjort?

Farmor lever ikke lenger, mormor er skilt fra farmor men også gift på nytt med xxx,ville dere la barna deres kalle xxx for bestefar eller bare ved navn? Håper noen forsto dette..
escada er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 13:03   #2
Supermedlem
 
smurfine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 613
MP Rating: 0% (0)
smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.
Sv: Hva ville dere gjort?

Sitat:
Opprinnelig postet av escada Vis post
Farmor lever ikke lenger, mormor er skilt fra farmor men også gift på nytt med xxx,ville dere la barna deres kalle xxx for bestefar eller bare ved navn? Håper noen forsto dette..
Det der var noe rart. Var din mormor gift med din farmor og nå er de skilt??
__________________



Lillebror desember 2008
smurfine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 13:06   #3
Supermedlem
 
smurfine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 613
MP Rating: 0% (0)
smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.smurfine har en strålende fremtid.
Sv: Hva ville dere gjort?

Uansett; jeg ville latt barna velge selv om de ville si bestefar eller ikke. Kanskje den nye mannen har noen ønsker selv? Kanskje han foretrekker navnet sitt? Syns det er helt greit å kalle mormors mann for bestefar selv om han ikke skulle være den forektige.
__________________



Lillebror desember 2008
smurfine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 14:20   #4
Mex
Supermedlem
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,332
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ville dere gjort?

Sitat:
Opprinnelig postet av escada Vis post
Farmor lever ikke lenger, mormor er skilt fra farmor men også gift på nytt med xxx
Skjønte ikke den helt .. men ..
Mine foreldre er skilt og mamma har ny mann på sin side. Han kalles ved navn og ikke bestefar/morfar
__________________
Mex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 14:24   #5
Seniormedlem
 
2 fine barn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,708
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ville dere gjort?

Har mormor vært gift med farmor? Eller er det kanskje sånn at mormor har vært gift med farfar etter at farmor døde?

Uansett, min mamma har ny mann og han kalles for Bonus. På farsiden er både farfar og farmor gift på nytt og de to kalles med navn.
__________________
2 fine barn, Gutt 2003, Jente 2005 og bonusjente 1998

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 14:26   #6
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,039
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ville dere gjort?

Her gikk våre foreldre fra hverandre tidlig, og vi begge er vokst opp med bonusfedre. Bonusfedrene våre går under bestefar/morfar osv.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 14:27   #7
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,039
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ville dere gjort?

Men min mor har aldri vært gift med hans mor.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 18:59   #8
lex
Veteranmedlem
 
lex sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 4,372
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva ville dere gjort?

Erfaring har lært meg at jeg ville ha latt barna kalle dem det de ville selv. Å ha mange besteforeldre er bare en fordel, og er de i tillegg nære i barnas liv er det helt fantastisk.
__________________
Lykke kommer i mange størrelser!
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 20:03   #9
Supermedlem
 
Snuppa83 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.
Sv: Hva ville dere gjort?

Skjønte ikke helt hva du mente med at farmor er skilt fra mormor da

Anyway, her er både mine og sambo sine foreldre skilt og min mamma er gift på nytt. Det samme er pappan til sambo.
Ellers er min pappa og sambo sin mamma forlovet med nye respektive, og alle "de nye" kalles bare for navn.
__________________
Snuppa83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 20:22   #10
Seniormedlem
 
jupiter_c sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,543
MP Rating: 0% (0)
jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.
Sv: Hva ville dere gjort?

min mamma er mommo, min pappa er moffa, mammas nye mann og pappas nye samboer er "navn"

barnefars mamma er bestemor, og hennes nye samboer er "navn"
barnefars pappa er egentlig ingenting... men når vi en sjelden gang omtaler han så kaller vi han bestefar eller "pappaen til pappa" (sambo og pappaen hans har aldri hatt noe særlig til forhold, og de har aldri bodd sammen eller hatt noe samvær bortsett fra noen få møter innimellom)
__________________
jupiter, juni -03 og mai -05
og som kom til verden 23. juni -07
jupiter_c er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com