Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-02-2008, 21:26   #1
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
MP Rating: 0% (0)
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.
Bryllupstråden 2009

Jeg har vært forlovet med sambo siden år 2000, og vi forlovet oss på bursdagen hans i juni 2000. Ja, jeg vet, jeg skulle fridd istedenfor 1999, men da var det så nytt at jeg ventet litt. Vi har nå fått 2 barn sammen og har bestemt oss for å ikke få flere barn. Men nå er bryllup på banen. Jeg har bestilt nesten alt til den 12.09.09, mangler liksom bare ordntlig JA fra sambo. Han er nemlig verdens tregeste. Så tenkte jeg på skuddåret dette året, nemlig 29. februar. Skal jeg virkelig fri til han, og håpe på et virkelig ja? Og hvordan skal jeg gjøre det? Noen tips til meg? Jeg er så virkelig glad i den gutten og vil virkelig få drømmebryllupet, vi (eller jeg) har bestilt oscarsborg, et utebryllup 12.09.09, men mangler liksom et virkelig, ja vi skal virkelig gifte oss vi, og fortelle det til alle sammen. Dette ble langt, men trenger hjelp fra dere jenter.....
Gammel 23-02-2008, 21:28   #2
Supermedlem

skogen sin avatar

skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråden 2009

Må sies at han har tenkt på dress, han er i heimvernet og har sett på gallauniform, men har liksom ikke kommet lengre enn at JEG har bestilt alt. Tror han vil, men JEG venter liksom på et virkelig ja og vil annonsere dette for alle våre venner
Gammel 24-02-2008, 08:47   #3
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

så spennende!

Ja, da må du få et virkelig JA! Syns du skal spørre den 29 jeg

Gammel 24-02-2008, 08:59   #4
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer Plysj jeg!! Høres så romantisk ut!! Tenk deg for et minne da, et frieri på skuddårsdagen!!
Jeg mener det altså, go for it!

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 09:25   #5
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 275
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av plysj Vis post
så spennende!

Ja, da må du få et virkelig JA! Syns du skal spørre den 29 jeg

Signerer!

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 10:15   #6
Medlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 479
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Åå.. så spennende!!
Ser ut til at det meste er i boks, så gjenstår det bare å fri
jeg synes også du skal "go for it!" og fri den 29ende

Gleder meg på en rapport fra frieriet

..trallalla..
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 10:56   #7
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,032
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

OI!! Du har jo alt klart, så du MÅ jo fri den 29!!!!

Jeg hadde og tenkt å fri selv den dagen, men sambo begynte å bli redd for det tror jeg... Så han fridde jo selv for 14 dager siden!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 16:18   #8
Supermedlem

skogen sin avatar

Skal holde dere oppdatert ja
Gammel 24-02-2008, 19:36   #9
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Jaaa!!
Du må fri! Tenk så gøy det blir... du kommer vel sikkert til å være skikkelig nervøs men...

Og du får nok et ja.
Gammel 24-02-2008, 19:55   #10
Supermedlem

Milla-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 592
Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.Milla-80 har en strålende fremtid.

Så gøy,du må absolutt gjennomføre det ja

Du får gi oss en rapport da

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:52.