Så herlig da - du må fortelle hva du gjorde! Lykke til med de videre forberedelser, he-he... Fin dato du har plukket, det er min eldste sønn sin bursdag
Juhu, frøken Skogen fikk ja fra mister Skogen!
Svigermoren min sendte mange SMS'er i går og håpte det ble frieri i hjemmet, men jeg måtte skuffe der... Samboer'n er treg der ja, så det blir vel mange år å vente for min del.. drømmer om et romantisk frieri jeg da...
Kan fortelle litt jeg... Det må sies at jeg begynte å lage middag rundt kl1000, uff vasket og styret i huset her. Skrev en liten lapp på døra ved inngangen, at han skulle ta på seg klærne som lå i gangen. Det hadde jeg strøket og vasket osv. Så tok jeg og storebror og la te lys hele veien ned mot døra til guttene, der satt vi og ventet på sambo. På t-skjorta til minstemann stod det foran "vet du hvilken dag det er i dag?" og bak stod det "vil du gifte deg med mamma?". Sambo fikk tårer i øynene stakkar. Sambo var sliten etter hard trening i heimvernet denne uken, men ble veldig imponert. Han fikk servert forrett"honningmelon med spekeskinke", middagen ble rødvinsmarinert oksestek med kremet sopp/bacon saus og hvitløksgratinerte poteter og til dessert creme brulet. Det hele ble vellykket. Ungene ble lagt tidlig så hele dagen ble perfekt.