Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-06-2008, 10:01   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,973
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Skravling uke 24

Prøver å starte en skravletråd for denne uken også jeg, så får jeg se om det blir noen respons på det

Her er det strålende vær i dag, bortsett fra iskald nordavind. Men, heldigvis er det varmt på verandaen, så det går fint an å sitte ute.

I går ettermiddag var vi på et babytreff på omsorgssenteret her oppe. Alle barn født i 2007 var invitert (10 stk, 7 som kom). Kommunen pleier å gi en gave til alle barn som er født i kommunen, så Jonas og de andre fikk 1000kr hver, kommunepins og diplom. Det er jo litt morsomt da, men litt dårlig planlegging fra arrangørene sin side da...
Omsorgssenteret er jo egentlig sykehjemmet, så alle de gamle som bor der (som er oppegående) skulle også være med (var jo kaker, sang osv), så det som skulle begynne kl 17, var ikke klart før kl var nesten 1730....noen utålmodige unger da....Jonas hadde ikke tid til å sitte i ro, så han vandret litt rundt (eneste av 07 ungene som kunne gå ordentlig, han er jo 4 måneder eldre enn nestemann...)Da klokka ble 1830 måtte jeg bare ta ungene med meg å dra, selv om det ikke var helt ferdig enda. Jonas var så trøtt og sur at han bare la seg ned på gulvet
Vel hjemme skulle han spise litt kveldsmat (trodde jeg hvertfall, men etter å ha stappet i seg masse kjeks, så var han ikke så interessert i det). Han ble rasende for et eller annet og tok den fulle drikkekoppen sin og kastet den så hardt han klarte i gulvet....bare at tærne mine var i veienGjett om det var vondt. Ble litt roping og skriking man man si Enda vondt der han traff mest

I dag er sambo ute og snekrer ferdig lekehuset som vi har kjøpt. En av byggevareforretningene hadde tilbud denne uken. 4595 betalte vi for et sånt hus. Ordinærprisen tror jeg var 7495. Det er nok en frøken som gleder seg veldig til å komme hjem og leke i den

I natt skal jeg på jobb. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig, men må bare forsøke å tenke positivt. Har søkt på masse jobber i det siste, og skal snart ta meg en runde med cv til de bedrifter jeg har lyst til å jobbe i. Må vel dukke opp en jobb til meg også til slutt...kan ikke tenke meg noe annet.

Det ble langt dette her, men det får så være!

Ha en aldeles strålende dag, jenter!!!
Gammel 11-06-2008, 13:50   #2
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravling uke 24

Uff da Tuppesjura, det hørtes ikke godt ut.
Men ellers virket det som en bra kveld i går?

Er det ikke mer enn 10 barn født i kommunen deres i 2007?? Det er jammen lite.

I dag skal jeg på sommerfest i bhg til Lille, gleder meg skikkelig! Mannen min skal ikke være med for han er i Sveits hele uken på fotball EM.
De koser seg nok veldig der ja.
Gammel 11-06-2008, 14:36   #3
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Er ikke store kommunen vi bor i, skjønner du. Vet ikke hvor mange innbyggere det er. 2-3 tusen kanskje Ikke særlig mer hvertfall.

Fordelen er jo full barnehagedekning da!

Vil tro mannen din storkoser seg på EM, ja.

Nå er lekestua straks ferdig. Sambo spikrer shingel så fort han klarer, sånn at den er ferdig til snuppa kommer hjem fra barnehagen. Jeg har vært å kjøpt beis for å beise gulvet i hytta, også har vi husmaling som vi skal male den med. Blir nok stas når hun kan leke i den, vil jeg tro.

Har også vært å kjøpt gulvmaling til vaskerommet. Nå er det jo ikke lenge til varene våre kommer, så vi må bare få malt gulvet før tirsdag.

Nå skal jeg straks begynne å steke pannekaker, også må vel ungene hentes snart!
Gammel 13-06-2008, 22:42   #4
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,650
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

henger litt her eg.
hvis det er greit?
Gammel 13-06-2008, 22:47   #5
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
MP Rating: 0% (0)
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Her er det forferdelig dødt...!!!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 23:00   #6
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Jepp, fryktelig, fryktelig dødt....
Gammel 13-06-2008, 23:04   #7
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

da får me lage litt liv da

Sitter oppe og venter på at mannen min og nr 2 skal komme hjem ifra lastebiltur, dei skal vist nok komme hjem kl 00 men me får se på det.

Vet noen av dere hvor mye det er vanlig å ta som dagmamma?
Gammel 13-06-2008, 23:21   #8
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Aner ikke...
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 23:50   #9
Moderator

frk.X. sin avatar

Nå kom mannen hjem
Da går me og legger oss...

Hva trur dere om å ta 38 kr timen eller 300 kr dagen?
Gammel 14-06-2008, 18:17   #10
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

hvitt kan en legge seg litt høyere i pris vel...

andre fargen er 4000 i mnd ok, 200 kr dagen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:31.