Prøver å starte en skravletråd for denne uken også jeg, så får jeg se om det blir noen respons på det
Her er det strålende vær i dag, bortsett fra iskald nordavind. Men, heldigvis er det varmt på verandaen, så det går fint an å sitte ute.
I går ettermiddag var vi på et babytreff på omsorgssenteret her oppe. Alle barn født i 2007 var invitert (10 stk, 7 som kom). Kommunen pleier å gi en gave til alle barn som er født i kommunen, så Jonas og de andre fikk 1000kr hver, kommunepins og diplom. Det er jo litt morsomt da, men litt dårlig planlegging fra arrangørene sin side da...
Omsorgssenteret er jo egentlig sykehjemmet, så alle de gamle som bor der (som er oppegående) skulle også være med (var jo kaker, sang osv), så det som skulle begynne kl 17, var ikke klart før kl var nesten 1730....noen utålmodige unger da....Jonas hadde ikke tid til å sitte i ro, så han vandret litt rundt (eneste av 07 ungene som kunne gå ordentlig, han er jo 4 måneder eldre enn nestemann...)Da klokka ble 1830 måtte jeg bare ta ungene med meg å dra, selv om det ikke var helt ferdig enda. Jonas var så trøtt og sur at han bare la seg ned på gulvet
Vel hjemme skulle han spise litt kveldsmat (trodde jeg hvertfall, men etter å ha stappet i seg masse kjeks, så var han ikke så interessert i det). Han ble rasende for et eller annet og tok den fulle drikkekoppen sin og kastet den så hardt han klarte i gulvet....bare at tærne mine var i veien
Gjett om det var vondt. Ble litt roping og skriking man man si
Enda vondt der han traff mest
I dag er sambo ute og snekrer ferdig lekehuset som vi har kjøpt. En av byggevareforretningene hadde tilbud denne uken. 4595 betalte vi for et sånt hus. Ordinærprisen tror jeg var 7495. Det er nok en frøken som gleder seg veldig til å komme hjem og leke i den
I natt skal jeg på jobb. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig, men må bare forsøke å tenke positivt. Har søkt på masse jobber i det siste, og skal snart ta meg en runde med cv til de bedrifter jeg har lyst til å jobbe i. Må vel dukke opp en jobb til meg også til slutt...kan ikke tenke meg noe annet.
Det ble langt dette her, men det får så være!
Ha en aldeles strålende dag, jenter!!!