Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-06-2008, 19:01   #11
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,027
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravling uke 24

Kan ikke si noe om pris på dagmamma, for det aner jeg virkelig ikke. Men vet om enkelte som har betalt det samme som kontantstøtten pr måned.

I dag har vi vært en tur i Sverige. Handlet litt kjøtt og brus, og røyk til naboen. Godt å komme seg litt bort fra huset....
Gammel 14-06-2008, 19:06   #12
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 294
MP Rating: 0% (0)
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Her er vi oppe,og solen skinner.
Spist frokost kl 9,Marcus-Leander sitter i stolen sin og koser seg med kveldsmat,og jeg er vel så godt som ferdig,mangler teen.
Har trillet en tur i dag også,og hentet en pakke,og vært på cafe med venner.
Kommet noen klær til lille og store gutt fra cellbes.
Nå skal vi snart spise lasagne,med hvitløksbrød og salat til.

Ha en fin kveld jenter!

God bedring med tåa Tuppesjura.

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 19:11   #13
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,877
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå står lasagneen i ovnen og i dag greide eg å huske å kvitlauk i kjøttsausen
Det lukter himmelsk. gleder meg så
Har fått duplikat mld på ei pakke, lurer på om det kan være ei stelleveske eg har bestilt eg, får fly på posten på mandag og se.
Nei nå legger eg guri også får me andre litt kvalitetstid etterpå
Gammel 14-06-2008, 21:41   #14
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Sitter her alene... Barna sover, sambo er på festival. Jeg holder meg inne, da jeg muligens skal i bursdag neste helg. Og dessuten ligger Leander i feber, IGJEN. Mon tro hva det er nå...
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 22:40   #15
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,027
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff da, dere er visst virkelig plaget med sykdom for tiden, Reppis.

I dag fikk vi en gledelig overraskelse. Vi kjøpte jo ny bil i januar som det har vært masse tull med. 3 av sommerdekkene var utslitte mens ett var helt nytt (4-hjulstrekk må ha helt like dekk og felger), lakken på bilen begynte å flasse og det viste seg at det hadde vært en skade på bilen som vi ikke hadde blitt opplyst om, servicen som vi ble fortalt var gjort var ikke gjort, årsavgiften ble betalt for sent, sånn at vi fikk gebyr på det ++, og vi har styrt nå i 5 måneder med selger for å få ordnet opp i dette. Hadde koblet forbrukerrådet inn i saken, men ga selger en siste sjanse til å ordne opp uten dem. Hvis vi fikk refundert 15000, så skulle sambo ordne disse tingene selv, hvis ikke krevde vi 30 000 fordi det var det det ville koste på verksted å få ordnet tingene, og i dag var pengene på konto!!! Godt å ha det ute av verden hvertfall....
Gammel 17-06-2008, 22:35   #16
Medlem

Løvetann73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 415
Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.

Skriver dette mest for at det skal bli en overskrift med fet skrift i diskusjonslista

Jeg har hørt at man betaler en dagmamma kontantstøtte + barnehagemaxpris, slik at det blir det samme som om man hadde barnet i barnehage.
Gammel 17-06-2008, 22:36   #17
Medlem

Løvetann73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 415
Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.

Og så oppdaget jeg at vi nå er i uke 25... Jaja...
Gammel 17-06-2008, 23:05   #18
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Her skravles det ikke mye...
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2008, 23:09   #19
Medlem

skorpion71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Sogn & Fjordane
Meldinger: 225
skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.skorpion71 har mye å være stolt av.
Sv: Skravling uke 25

Skravle skravle skravle! Lenge siden jeg har vært innom. Det gikk i ett nesten da jeg var i jobb, nå er jeg i permisjon uten lønn og storkoser meg frem til skolestart igjen. Men minsten er jo helt propell, så avslapping er det ikke. Gjett om jeg nyter hvert sekund likevel, hi-hi! Alt vel hos oss altså

Håper det står bra til med alle i Febbis-klubben 2007! Har tenkt på dere og vært kjapt innom uten å skrive noe. Ser det er mange som har småttiser på gang igjen også Håper dere har det bra og nyter sommer'n!
Gammel 26-06-2008, 00:03   #20
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,877
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan ikkje dykk i februarklubben tusle over i januar klubben og skravle litt da?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:51.