Tidligere i dag lå lillegutt på babygymmen sin å lekte litt, jeg svirret litt irundt og ryddet og satt på ei vaskemaskin og satt litt ved dataen til slutt. Babygymmen ligger på gulvet ved dataen her så jeg satt å snakka litt til lillegutt mens jeg satt litt her inne og titta. Da jeg så på han lå han slik
(Dette bildet er tatt tidligere, men tok ikke bildet av han slik han lå før han snudde seg så jeg bruker dette for å vise bare )
Og så snudde jeg meg i noen sekunder og da var han plutselig kommet seg i denne stillingen...hmm, styra masse for å komme seg i den stillingen tror jeg..åmet seg irundt...
Etter dette tok vi bort babygymmen og la han på ett leke teppe han har, og da styra han bare verre, snur seg fra rygg til mage nesten...bare handa som er litt i veien....Han drar vertfall føttene opp og tipper seg irundt....SÅÅ GØY!!! Her er det en mamma som er helt i hundre i dag ...og mens han lå på teppet snudde vi han litt på magen og han var så flink å løftet hodet kjempe høyt (har ikke vært så flink til dette, gjort det bare en gang tidligere) Og da jeg tok frem kameraet igjen var jo så klart hodet på vei ned, typisk...men fikk jo knipset noen da...som jeg også bare må vise frem da...