Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse




 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2008, 11:14   #1
Veteranmedlem
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,694
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.
Bør bamsen i karantene?

Fredag var det endeleg Storesøster sin tur til å ha klassebamsen med seg heim i helga. Det har vore stor stas. Han har hatt eige fat, glas og bestikk til middag, han har hatt eiga pute og dyne i senga og han fekk eiga skål med lørdagsgodt i går.

I helga har me hatt omgangssjuka i hus. Trudde i det lengste at storesøster skulle slippe unna, men ho har no kasta opp sidan i 2 tida i natt. Bamsen er utan "skader" heldigvis.

Eg er passe nevrotisk når det kjem til oppkast og no lurer eg på om han bør i karantene før han skal tilbake på skulen. Vil så gjerne unngå å smitte dei andre i klassenKlikk på bildet for å se det i full størrelse.

Skal me ha han heima nokre dagar først?

Er eg heilt på bærtur når eg tenker sånn?

__________________
__________________
Bergensis
Storesøster 2002
Lillebror 2007
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 

Stikkord
hysterisk?


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com