Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2009, 09:55   #1
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Dårlig av vaksinen?

Jeg tok svineinfluensa vaksine igår og jeg er ikke i form idag Våknet tidlig med orntlige influensasympomer som feber (kun 38 foreløpig), vondt i hele kroppen, kribling, hodepine og halsvondt. Jeg vet at det er normale bivirkninger men jeg synes bare jeg hører om folk som ikke har merket noe av den. Har dere reagert på vaksinen?
__________________

MA uke 10+6 1. okt 09
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 10:50   #2
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,294
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Nei, jeg hadde bare øm arm. Sønnen min hadde litt hodepine, men bare noen timer. Mannen min var trøtt og daff i kroppen. Derimot var det en på avd (er innlagt på nyfødt intensiv) som fikk influensasymptomer som varte 1-2 døgn.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 13:47   #3
Supermedlem
 
becky+1 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,170
MP Rating: 0% (0)
becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Min bror (er ambulansepersonell og tidlig vaksinert) ble skikkelig dårlig og høy feber på kvelden. Varte nok et par dager før han begynte å bli bedre. Det positive med en slik reaksjon er vel at vaksinen iallefall virker godt.
becky+1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 22:18   #4
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,614
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Vondt i armen, feber, verking i kroppen og tung i hodet. Varte vel en dag eller to hos meg før det gikk over.
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:16   #5
Supermedlem
 
becky+1 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,170
MP Rating: 0% (0)
becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.becky+1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Tok den i går og hittil kjennes det bare ut som om noen har slått meg hardt på armen Junior og mannen har også tatt den og de har heller ikke fått noen bivirkninger så langt.
becky+1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:18   #6
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Vesla fikk den igår. Spent på om hun får noen bivirkninger.
__________________

MA uke 10+6 1. okt 09
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:50   #7
Seniormedlem
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 2,113
MP Rating: 0% (0)
Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Drittvaksine. Ble dårlig og kroppen føles fullstendig i ulage ennå. Jeg tok den på mandagen.

Mannen ble også dårlig av den.
__________________
Bror juli -98 og Søster juni -01 og Lillesøster 19. sept -08
Huldra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:52   #8
Seniormedlem
 
Lubelillen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 2,367
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Dårlig av vaksinen?

Vi fikk vaksiner i går, og storebror har feber og er litt slapp. Jeg har hodepine, lett feber og en vond arm. Men vi prøver å se positivt på det, for det er jo tegn på at immunforsvaret jobber godt med vaksinen.
__________________

Lubelillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:40.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com