Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-05-2007, 19:53   #1
Supermedlem

hayplay sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 627
MP Rating: 0% (0)
hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.hayplay har mye å være stolt av.
diabeteskartlegginga

Hei,
er det noen som vet hvor en skal levere den konvelutten med diabetesprøven, som doktoren tar av babyen?
Prøvde å levere den på posten i dag, men fikk beskjed om at jeg måtte skrive på motakernavn og frimerke
Står jo foran på konvelutten: et landsomfattende prosjekt i regi av FOLKEHELSEINSTIUTTET.
pluss adressa.
Men dette var ikke godt nok mente kjerringa i skranka. De skulle ikke lete etter mottaker
Er dette flisespikkeri fra postkjerringa? eller er det meg som ikke har følgt med hva doktoren sa? Synes tydelig han sa at jeg bare skulle levere den på posten jeg
Kan jeg bare legge den i en rødpostkasse tror dere?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:50.