Sitat:
Opprinnelig postet av Tash
Når HI spør om det finnes helsekost som virker så er det vel dem som mener det virker som må stå for bevisene?
Jeg har prøvd mye i forbindelse med min PCOS, som både går på renselse, naturlig hormoner, slanking osv - ingenting har virker!!
Jeg begynner faktisk å lure på om mineral og vitamintabeletter virker så godt som vi tror. Jeg har mer tro på at må få i seg slike ting gjennom riktig kosthold.
|
Unnskyld, men tror du virkelig at maten vi spiser er såppas ren at den inneholder alt vi trenger??
Hvorfor er melka holdbar i 2-3 uker, hvorfor holder en appelsin eller ett eple seg like fint i en mnd på fruktfatet?? Fordi de er proppet fulle med kunstig tilsetning! Tror de ikke det gjør noe med næringsstoffene??
Hvorfor har mennesker brukt urter til å behandle seg selv i årevis, og lenge før skolemedisin, hvis det ikke fungerer??
Jeg har jobbet endel med helsekost, og jeg har sett og hørt mye rart. Noen av produktene du får kjøpt i f.eks Sundkost, Life osv, er rent SVADA! Og det du får på postordre, er enda værre. Men veldig veldig mye fungerer. Alt funker såklart ikke på alle, men mye fungerer!
Har dere hørt hvordan Solhattdråper ble dømt nord og ned da??
Det ble lagt ut en raport som sa at Solhattdråper gjør en mann steril.
I ettertid kom det frem hvordan "testen" ble utført.
De tok fersk sæd i en kopp, og tilsatte Solhattdråper, sæden døde.
Det samme ville jo skjedd om de hadde i melk...
Om historien er sann eller ikke vet jeg ikke, jeg hørte det bare fra en kollega. Men det er jo noe i det, at noen går laaangt for å motbevise helsekost..
Jeg syntes det er synd jeg, at alternativ medisin og skolemedisin ikke kan samarbeide mere. Egentlig burde det ikke hele "alternativ" heller, men "opprinnelig".
Produkter jeg har solgt mye av, og fått gode tilbakemeldinger på:
Rensekurer
30 days
C24
Slanking
Bio-T
Kinesisk balansete
Noka dietten
Epleeddik med krom
Vitaminer og mineraler
Solaray`sin Spektro
Bio Life sin Sio Balanse (anbefaller heldst denne, da den inneholder antioksidanter også)
Fettsyrer
Pikasol sine produkter
Energi
Enaxin
Forkjølelse
Svarthyll
Fenu-max (istedenfor nesespray. Jeg kurerte min 4 års otrevinavhengighet med fenu-max
)
Hvitløk
Kosmetikk
Anna Mari Børlind serien
(jeg har prøvd alle disse, og mere til, selv)
Forresten, Tash: Jeg kjenner to stykker som har blitt gravide med pcos, etter behandling hos helhetsterapaut med sciomaskin. Se
http://www.helse1.no/