Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-06-2009, 22:49   #1
VIP-Medlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 5,099
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: livmorhalskreft vaksine.

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
MEN jeg synes det er viktig at vi ikke kaller dette for et vaksineforsøk. Dette er ikke et forsøk. Forsøkene er over. Vaksinen er i "vanlig" drift. Det er etter forsøksperioden satt over 40 millioner doser med vaksinen på verdensbasis.
Takk for oppklaringen Jeg har faktisk vært i tvil om hva det har vært, og har ikke egentlig satt meg så mye inn i den siden det er fortsatt er en stund til den er aktuell for frøknen her.
__________________
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 10/12/02
Unge herr Super Sprettkanort født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2009, 22:19   #2
Supermedlem
 
mor -igjen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,496
MP Rating: 0% (0)
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: livmorhalskreft vaksine.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Du kan lese litt meir om bivirkninger og slik i felleskatalogen

Man skal være litt forsiktig med å ukritisk lese om bivirkninger i felleskatalogen. Produsentene setter opp "alt mulig" der for å sikre seg. Blant annet står det at besvimelser er vanlige. Men i testgruppene var det like mange som besvimte som ikke fikk vaksine, men placebo. Jeg ville heller sett på www.fhi.no - for et friskere folk - Folkehelseinstituttet
__________________
Mor -igjen

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 10:22   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.
Sv: livmorhalskreft vaksine.

Uten å vite noe om ettervirkninger, etc, vil jeg bare kommentere at jeg ville ikke vært i tvil!! Jeg er en av de 300, og kjemper mot å ikke bli en av de 80-100...
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



« Solkrem | - »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com