Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2006, 14:00   #1
Medlem
 
smule sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 124
MP Rating: 0% (0)
smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.
Morsmelk effekt på større barn??

Ammer barn nr.2 og har som regel litt melk til overs hver dag ( pumper i tillegg) Eldstemann på snart 3 år er "kronisk" forskjølet hele vinteren og jeg lurte på om morsmelk kunne ha noen effekt på ham. (ca 1-2 dl ville han da kunne få). Hvis ikke sløse jeg ikke bort slike edle dråper!!
NOen som vet?
__________________
Storebror 2004
Lillebror 2006
smule er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 14:12   #2
Juniormedlem
 
Piri sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
Piri er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Morsmelk effekt på større barn??

Dette ble jeg faktisk annbefalt av JM når jeg fikk nr 2 Hun JM fortalte om en mor som gjorde det og ungene holdt seg friske som bare det, om det hadde med det å gjøre er jo ikke greit å vite.Men det er jo absolutt verd å prøve. Her ville storesøster bare ha noen få ganger, og da var det bare snakk små slurker. Ville ikke ha så mye, hun syns det var litt rart. Gav henne det bare på når hun bad om å få smake.....

Lykke til!!!
__________________
Mamman til Vilde Kristine april 2004 og Ingvill Marie mars 2006


Piri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 14:26   #3
Medlem
 
smule sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 124
MP Rating: 0% (0)
smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.
Sv: Morsmelk effekt på større barn??

Kanskje jeg skulle teste det ut. Ellers er morsmelk veldig greit som nesedråper
__________________
Storebror 2004
Lillebror 2006
smule er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 18:42   #4
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Morsmelk effekt på større barn??

Jeg ammer ennå. Det er et eksperiment for å se om hun kan holde seg noenlunde fristk gjennom første vinter i barnehagen.... Jeg har nemlig også hørt at mm kan ha den virkningen. Foreløpig har jeg vært hjemme med henne to dager i løpet av høsten... Så jeg vet ikke helt...
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com