Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2006, 12:03   #1
Supermedlem

Christinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 975
MP Rating: 0% (0)
Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.
Sliter du med lite energi?

ÈNAXIN

Førstehjelp til trette nordmenn:
Med Ènaxin har nordmenn fått overskuddet tilbake. Det flytende urtemiddelet har gitt mange et befriende og energisk løft, og nå kommer tablettene som vedlikeholder energinivået. Den danske energibomben Ènaxin kom for første gang til Norge i fjor. I flere år har produktet tronet som en ener i Danmark. Hemmeligheten bak den naturlige, plantebaserte energikuren er det nyutviklede è-xin-ekstraktet. È-xin angriper tretthet og mangelen på energi fra flere vinkler.

Energi til kropp og hjerne
Ènaxin er et all-around-energiprodukt som er godt egnet for både unge og eldre. Ved enkelt å justere doseringen, kan flytende Ènaxin brukes både som et akuttvirkende energitilskudd, en type førstehjelp til energinivået ditt, men vel så gjerne over tid som et generelt energiløft for både kropp og hjerne.

Tre måter å bruke Ènaxin på:

Lynkur: * Dosering; 30 ml daglig * Brukes som en kickstart for å oppnå ny energi innen en time

Generelt energiløft: * Dosering; 15 ml daglig/ 16 dager * Brukes som en oppbyggingskur. Gir kropp og hjerne et generelt energitilskudd. Virkningen merkes etter et par dager.

Vedlikehold: * Dosering; 1 tablett daglig * Brukes for å vedlikeholde energinivået som er oppnådd etter en 16.-dagers kur med flytende Ènaxin.Opprettholder det gode energinivået, og fordi tablettene innholder alle de viktigste vitaminer og mineraler, får du et komplett balansert og energisk tilskudd i en enkel, daglig tablett.

En fornøyd bruker av enaxin:http://www.mozon.no/alternativt/urte...treme_perioder

Må være flink framover har en haug av ting på MÅ GJØRE lista mi
Christinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 22:55   #2
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,246
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.
Sv: Sliter du med lite energi?

Flere som har prøvd dette med gode erfaringer?
Jeg er alltid så skeptisk, men trenger energi
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 09:42   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 694
turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.

Ikke testet det - men leste om dette produktet for et par dager siden, her jeg ligger til sengs etter å ha operert ut mandlene, og har planer om å teste det så fort jeg er i form til å komme meg ut og handle!

- Men de fleste slike type preparater kan ikke brukes når man ammer. Noen som vet om dette kan brukes når man ammer?? Jenta mi er over halvannet og får bare litt om morningen, men allikevel... Vil ikke ta noen sjanser!
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 09:39   #4
Veteranmedlem

Bimbeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,275
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.

Da jeg manglet energi, viste det seg at jeg hadde for lavt stoffskifte.. Ikke at det må være noe galt fordi man mangler energi, men det kan jo ofte være lurt å sjekke før man tester forskjellige ting, i hvert fall hvis det har vart lenge.
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme. Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-01-2008, 12:15   #5
Supermedlem

turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimbeline Vis post
Da jeg manglet energi, viste det seg at jeg hadde for lavt stoffskifte.. Ikke at det må være noe galt fordi man mangler energi, men det kan jo ofte være lurt å sjekke før man tester forskjellige ting, i hvert fall hvis det har vart lenge.
Ja, det er nok lurt å gå til lege før man tester ut allverdens preparater. Men jeg har nylig vært på helsjekk - og lider nok bare av syndromet sliten-småbarnsmor
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2008, 11:56   #6
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,753
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Noen som vet pris på dette?
Gammel 03-02-2008, 12:52   #7
Supermedlem

Se her:

http://www.shopping4net.com/no/Helse...gi/Ginseng.htm

2 ukers flytende kur koster 182,- og 60 tabletter (2 mnd) koster 147,-. Det er nok ganske mye dyrere i helsekostbutikker. Jeg bestilte herifra og det kom i postkassen innen et par dager! De sender tom. pakken med faktura, så du slipper å gi fra deg kredittkortopplysninger!

Nå har jeg tatt flytende i 1 uke, og føler meg jo ganske mye mer energis enn på lenge, men så har jeg jo nettopp vært syk og er nå frisk, så.... Tja - får vel vurdere hvorvidt det fungerer om en liten stund!
Gammel 10-02-2008, 20:28   #8
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,452
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Beverly Vis post
Flere som har prøvd dette med gode erfaringer?
Jeg er alltid så skeptisk, men trenger energi
Har testet det ut på jobben (jobber i helsekostbutikk) og det funker faktisk.

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:39.